___________________
"Beomgyu hyung evde mi?" BeomJun ikilisi evde otururken birden kapı çalmış ve kapıyı Yeonjun açmıştı.
"Biricik sevdiceğini görmey-"
"Kes şunu!" deyip ağzını eliyle kapatmıştı. Daha doğru düzgün emin değildi bile...
"Utangaç velet."
Taehyun, Yeonjun'u aldırmadan içeri geçmişti. İçeri geçtiğinde gördüğü manzara ise gülümsemesine sebep olmuştu.
"Sen nasıl bir salaksın? Nasıl suçluyu bulamazsın? Ben bile ilk saniyede buldum suçluyu. Hâlâ düşünüyor musun cidden?" Uzanmış bir şekilde Sherlock Yack izliyordu. Ama Yack suçluyu bulamadığından ona kendince kızıyordu işte...
"Sesini çıkarma." diye Taehyun'a fısıldadıktan sonra tekrar Beomgyu'nun yanına oturdu ve kafasını kendi dizlerine koydu.
"Bu gerçekten salak biliyor musun hyung? Aptal aptal!"
Taehyun ona kendini farkettirmeden başka bir koltuğa oturmuştu.
İkisi de ne zaman farkedeceğini bekliyorlardı.
"Kapat ya şunu! Winx bundan çok daha güze-" kumandayı almak için uzanacağı sırada Taehyun'u farketmişti.
"Kahretsin..." Bunu içinden söyleyip hışımla ayağa kalkmıştı.
"Ocakta yemek vardı, daha yeni aklıma geldi bak ..." deyip koşarak mutfağa gitmişti. İçinden de Yeonjun'a bir güzel saydırıyordu.
"Bu senden daha utangaç... BEOMGYU GEL BURAYA!"
Ses gelmeyince Yeonjun ayağa kalkmış ama Taehyun onu durdurmuştu.
"Ben gideyim."
"Git bakalım aşk kuşu." Taehyun bu lafı üzerine ona güzel bir yumruk atmış ardından Beomgyu'nun yanına gitmişti.
Beomgyu ise mutfakta oturmuş rezilliğini düşünüyordu. Gerçekten de rezil olmuştu...
"Hyu-"
Beomgyu, Taehyun'u gördüğü gibi arkasını dönmüştü. Bu çocuk neden buradaydı ki şimdi?
"Hadi ama, utanılacak ne var bunda? Hem karşında en büyük Winx fanı duruyor..."
Beomgyu inanmayarak kafasını kaldırıp ona baktı. Bu çocuk Winx izliyor olamazdı.
"Tamam karşıdan bakınca öyle durmuyor ama öyleyim."
Nedensiz yere ikna olmuştu... Ama yine de utanç vericiydi işte.
Beraber salona gittiklerinde Beomgyu, Yeonjun'a sinirli bir bakış atmıştı. Sadece bakması bile anlaşmalarına yetiyordu.
"Hiç bakma bana öyle, hakettin!"
"Tabi canım." Unursamaz bir ifade ile tekrar televizyona dönmüş ve başka bir kanal açmıştı. Ama nasıl bir şanstır ki Taehyun'un oynadığı dizi denk gelmişti.
"Utanma sırası bana geçti galiba..." Oynadığı diziyi hiç sevmiyordu...
"Senin çok önceden utanman gerekirdi. Biz bu diziyi her zaman izliyoruz." demişti Yeonjun gülerek.
"Saçma bir şeyi neden izliyorsunuz ki?" demişti Taehyun suratını asarak. Yolunda gitmeyen bir şeyler vardı...
"Yoksa bir sıkıntı mı var?" Taehyun'u çok iyi tanırdı Yeonjun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× 2 (TaeGyu)
FanfictionRed Hour kitabının devam kitabıdır. Cover Desing By: sakuranisy Başlangıç: 15.05.2023 Bitiş: 08.08.2023