39 "Final"

99 13 195
                                    

___________________

(5 yıl sonra)

"Beomgyu-ah! Hyuk'u bugün okula sen götüremez misin? Benim sete gitmem lazım." Taehyun telaşlı bir şekilde hazırlanıyordu.

Beomgyu gülümseyerek onun yanına geldi. Yaklaşıp, kollarını onun beline sardı.

"Beomgyu zamanım yok!"

Beomgyu ona aldırmadan boynuna minik bir öpücük kondurdu.

"Taehyun daha yarım saatin var. Bu kadar telaşlanmana gerek yok. Hem oğlumu ben okula götürürüm."

Beomgyu ardından Hyuk'un odasına gidip onu uyandırmış ve üstünü giydirmişti.

"Benim yakışıklı oğluma bak sen!" Yanağını acıtmayacak şekilde sıkmış ve ona yiyecek bir şeyler hazırlamıştı.

"Bebeğim ben çıkıyorum!"

"Baba!" Taehyun gidecekken Hyuk ona son bir kere sarılmıştı.

"Merak etme seni okuldan almaya geleceğim. Ama şimdi gitmem lazım miniğim."

Taehyun gittikten bir 10 dakika sonra da Beomgyu ile Hyuk evden çıkmıştı.

"Öğretmenini güzel dinle ve yaramazlık yapma, tamam mı?" Beomgyu onun üzerine hafifçe eğilip yanağına bir öpücük kondurmuştu.

Hyuk ise zıplaya zıplaya okulun kapısından girmişti.

...............................

"Jake-ya!" Jay sonunda işine geri dönmüştü. Biraz zamanını almıştı ama geri dönmeyi başarmıştı bir şekilde.

"Efendim bebeğim?" dedi Jake gülümseyerek. Artık Beomgyu ile değil Jay ile çalışıyordu. Çünkü Beomgyu karakolun müdürü olmuştu. İlk başta buna üzülse de şimdi halinden memnundu. -fazla meşgul oluşu hariç-

"Bana şunların CV'sini çıkarsana ya. Bu cinayet biraz fazla karmaşık."

"Hemen geliyorum~"

Hah bu arada Jay ile Jake'de sevgili olmuşlardı.

.................................

"Niki'yi özledim..." Evde ise sadece üç kişi kalmışlardı. Heeseung, Sunoo ve Sunghoon.

"En mükemmel hayatı onlar yaşıyor ya. Tonlarca fanları var..." dedi Heeseung imrenir bir şekilde.

"Sunghoon hyungda öyle. Bir biz ünlü olamadık..." dedi Sunoo gülerek.

"Yoo Jake ile Jay'de öyle."

"Doğru..."

"Yine de Niki'yi özledim. O kızların ona bakması... Canım çıkıyor burada ya."

"Sakin ol be Sunoo. Çocuk koskoca idol olmuş sen ne diyorsun? Hem Jungwon ona göz kulak oluyor. Daha ne istiyorsun?"

Sunoo ona kafa sallayıp telefonunu eline aldı. Biraz Niki videosu izlemesi ona iyi gelecekti.

"Ah bu çocuk çok aşık." dedi Sunghoon dalga geçercesine.

_______________________

"Hyuk, kalk ve ödevlerini yap!"

Hyuk 3. sınıfa gidiyordu. Derslerle arası iyi olmasına rağmen ödev yapmaktan ciddi bir şekilde nefret ediyordu. Yani sonuçta bir öğrenciydi değil mi?

×Red Hour× 2 (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin