30 "Asıl Gerçekler"

77 12 149
                                    

____________________

Beomgyu ne karakola gidiyordu ne de evden dışarı adımını atıyordu. Doğru düzgün yemek yediği konusu da tartışılır bir durumdu.

O gün anında Taehyun'un numarasını rehberinden silmişti. Madem o onu istemiyordu o neden onu istesin ki?

Sonunda uzun zaman sonra kapı çalmıştı. Keşke Juwon olsa da beni öldürse diye düşünmüştü Beomgyu.

Yavaş adımlarla kalkmış ve kapıyı açmıştı.

"Sana ne oldu böyle Beomgyu? Seni dışarı çıkarken bile görmüyorum. En sonda geberdiğini düşündüm..."

Felix korece konuştuğunda Beomgyu'nun beyni bir an onu algılamamıştı. Algısı açıldığında ise başını eğmiş ve onu eve davet etmişti.

"Ne oldu Beom?"

Felix bunu sorarken Beomgyu koltuğun bir köşesine iyice sokulmuştu. Felix onun anlatmak istemediğini anladığından üzerine gitmemiş ve öylece beklemişti.

"Ne Kore'ye dönmek için nedenim vsr ne de burada kalmak için..."

"Tahmin edeyim, sorun sevgilin."

Tam 12'den vurmuştu.

"Ayrılmak istediğini söyledi... Sevgilisi de olduğundan bende kabul ettim. Salak gibi peşinden koşamam ya..."

Beomgyu düzgün anlatmasa da Felix anlamıştı. Ne demesi gerektiğinden emin değildi. Hayatında hiç böyle bir şey yaşamamıştı.

_____________________

Jake istisnasız her gün Jay'in yanına gitmeye başlamıştı. Amacı bir şeyler öğrenmekti. Tabi bunu asla direk söylemiyordu ama Jay onu anlıyordu zaten .

Beomgyu yurtdışına gideli de tam 4,5 ay olmuştu. Taehyun'un olmamasına da alışmıştı artık. -ya da alıştığını sanıp kendini avutuyordu-

Juwon ise hapishanedeydi. Bay Daniel sayesinde 3 yıllık hapis cezası almıştı. 3 yıl tabi azdı ama hapise girmesi bile yeterince bir başarıydı.

______________________

"Merhaba Jay!"

Evet, yine Jake gelmişti. Muhtemelen artık bu kişiye şaşırmıyorsunuzdur.

"Merhaba."

Jay'in hiç keyfi yoktu. Burada durmak artık eskisi hoşuna gitmiyordu.

"Bir şey mi oldu? Çok keyifsizsin de."

Jake normalde çoğunlukla içeri girmekten kaçınırdı. Hatta mecbur kalmadıkça Jay'in yanına 1 metreden fazla yaklaştığı görülmemişti. Ve bugün ilk kez o hücrenin içine girmişti. -neredeyse ilk kez diyelim-

"Yakında Beomgyu ile ikiz olduğunuzu düşünmeye başlayacağım. O üzgün olduğunda senin de moralin bozuk oluyor."

"Beomgyu'ya bir şey mi oldu?" Jay kafasını telaşla kaldırıp sordu.

"Taehyun şahsı sorunu dışında pek bir şey olduğu yok. Onu boş ver de sana ne oldu?"

Kafasını geri eğdi.

"Hiç. Sadece eski günlerimizi özledim."

"E-eski g-günler mi?" Jake, Jay'in bu duygulu hallerine hâlâ alışamamıştı.

×Red Hour× 2 (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin