23 "Aile Yemeği"

76 14 74
                                    

___________________

"Hyung, bugün işin var mı?"

Yeonjun hastaneye gitmeden önce son işlerini hallediyordu. Ağzına bir ekmek parçası attı ve ona cevap verdi.

"Nöbetten bahsediyorsan işim var." Ardından banyoya gidip dişini fırçaladı. Tabi Beomgyu'da onun peşinde dolaşıyordu.

"Çok mu geç gelirsin?" Yeonjun fırça ağzında bir şekilde kafasını salladı.

"Anlıyorum..." Başını eğip gidecekken Yeonjun'un ona seslenmesi ile durmuştu.

"Neden soruyorsun Gyu?" Banyodaki işini de bitirmişti.

"Hiç. Boş ver."

"Eğer istersen nöbeti Minho ile değişebilirim bugünlüğüne. Yarın da ben onun yerine yaparım."

"Cidden mi?" Beomgyu'nun gözlerinin içi adeta bir elmas gibi parlamıştı.

Yeonjun hafifçe Beomgyu'nun yanağını sıkmıştı.

"Tatlı şey seni~ Minho her türlü kabul eder merak etme."

Çantasını da alıp evden çıkmıştı.

"Pekâlâ o zaman Taehyun'un yanına gitmeliyim."

Beomgyu hazırlandı ve aynanın karşısına geçti. Mükemmel görünüyordu. Kafasına da favori şapkasını takıp yola çıkmıştı. Yürüyüş yapmayı seviyordu bu yüzden genellikle araba yerine yürümeyi tercih ediyordu.

...................................

"Siz buraya gelir miydiniz Bay Choi?" Kapıyı Taehyun açmıştı.

"Bay Choi ha? Bunu senin ağzından duymak hoşuma gitmedi. Daha kibar bir şeyi tercih ederim."

Taehyun onu içeri alıp kapıyı kapattığı gibi sarılmıştı.

"Şaka yapıyorum bebeğim. Seni özledim."  Halbuki daha dün beraberlerdi...

"Annen evde değil mi?" Ne kadar annesinin Taehyun'a karışan biri olduğunu bilse de onları böyle görmesini istemezdi.

"Mutfakta yemek hazırlıyor. Hadi yanına gidelim!" Taehyun Beomgyu'dan ayrılıp onun elini tutmuştu.

Beraber mutfağa geldiklerinde Bayan Kang'ın harıl harıl yemek yaptığını görmüşlerdi.

"Beomgyu'cuğum hoş geldin! Nasılsın? Kusura bakma yemek yapıyorum a-"

"Ne kusuru? Kolay gelsin hem size. Yardım edecek bir şey var mı?"

"Yok evladım, teşekkürler. Sen otur şöyle."

Taehyun ile beraber sandalyelere oturmuşlardı. Beomgyu, Bayan Kang'ı izlerken Taehyun'da onu izliyordu.

"Birazdan Taehyun'un babası da gelecek. Bugün işe gitmedi ben de onu markete yolladım. Hem seninle tanışmayı da çok istiyordu."

Beomgyu gözlerini fal taşı gibi açıp Taehyun'a dönmüştü.

"Hadi ama gerçekten korkuyor olamazsın. Babam annemden daha yumuşak yüzlüdür."

Bayan Kang yüzünü Beomgyu'ya dönmüştü.

"Hem merak etme ben varken sana bir şey diyemez." demişti kahkaha atarak.

...............................

Taehyun'un babası an itibariyle eve adımını atmıştı. Mecburen Beomgyu'da Taehyun ile beraber onu karşılamak için kapının önünde bekliyordu.

×Red Hour× 2 (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin