__________________
Beomgyu, Jake sayesinde sonunda evden çıkıyordu. Bunun için Jake'e ne kadar teşekkür etse azdı.
"CANIM OFİSİM BENİM!" Bir gerçek vardı ki Beomgyu ofisini evinden daha çok seviyordu.
"Dün çok afedersin ama buraya b*k götürüyordu. Masanı bizzat ben temizledim. Sonra temizlik görevlilerini çağırdım." diye övünmeye başlamıştı Jake.
"Jake, sana ne kadar teşekkür etsem azdır... Evde sıkıntıdan patlayacaktım sen olmasan."
"Lafı bile olm-"
Beomgyu birden Jake'e sarıldığında, Jake öylece donup kalmıştı. Çünkü Beomgyu ona nadir sarıldı. -Ki Beomgyu temastan nefret eden biriydi-
Jake yine de bozuntuya vermeden ona karşılık vermişti.
................................
"BU ARTIK SON DAMLAYDI JAY!" Beomgyu sinirle Jay'in yanına gelmişti. Yakasından sertçe tutup, sert bir şekilde duvara itmişti.
"Beomgyu, inan bana kavga edecek halim yok."
"Sen hâlâ.... Ah sana inanamıyorum ben. Hiçbir suçu olmayan insanları öldürdün ve şimdi hiçbir şey olmamış gibi davranıyorsun."
Jay başını kaldırıp ona bakmıştı.
"Jake hastaneye kaldırıldığını söylemişti. İyi m- Neyse boş ver."
Beomgyu sinirle onu bırakmıştı.
"Amacım ben isem, neden diğerlerine zarar veriyorsun Jay? Eğer ben o gün orada olmasaydım 2-3 kişinin ölümü ile sıyrılmayacaklardı. Bunu biliyorsun değil mi?"
"Neden oraya gittin Beomgyu?" Onun söylediklerini duymamazlıktan gelmişti.
"Gerçekten sorunumuz bu mu şu anda?"
"Ölebilirdin Beomgyu."
"ZATEN İSTEDİĞİN BU DEĞİL Mİ APTAL?"
"Yoo ben seni süründürmeden öldürmem, hiç kusura bakma."
Beomgyu'nun sinirleri iyice gerilmeye başlamıştı. Bir oraya bir bu yana yürüyüp duruyordu.
"Beni süründür ama böyle değil Jay. Çevremdeki hiçbir suçu olmayan insanlara zarar vererek değil..."
"O zaman seni nasıl süründüreyim ki? Cidden salaksın."
"SALAK SENSİN!" Muhtemelen bağırmasını tüm bina duymuştu.
"Üzgünüm Beom ama onlar yanında olduğu sürece benden çekecekler."
"Peki onlardan uzağa gidersem?" diye sordu aniden.
"O zaman işler değişir işte."
"Pekâlâ, madem isteğin bu, sırf yakınlarım için bunu yaparım. Ama senden korktuğum için falan değil!"
Jay bıyık altından gülümsemişti.
"Sinir bozucu bir şekilde Jake'den daha iyisin..." Beomgyu, Jake gibi onunla dalga geçmiyordu tabi.
"Jake demişken, o da dahil kimse aramızdakileri bilmiyor değil mi?" diye sormuştu telaşlı bir yüzle.
"Hayır, herkese her şeyi söylerim ama bunu söylemem. O kadar düşmedim daha."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× 2 (TaeGyu)
FanfictionRed Hour kitabının devam kitabıdır. Cover Desing By: sakuranisy Başlangıç: 15.05.2023 Bitiş: 08.08.2023