11 "Dürtü"

97 13 87
                                    

__________________

•Flashback•

"Nasıl Choi Beomgyu ile aynı okulda okuyacağım?"

Jay, Yeonjun ve Beomgyu'yu görmüştü. Daha liseninin ilk günüydü onun için. Beomgyu için de olduğu gibi ...

"Beomgyu, Yeonjun hyungun kardeşim dediği çocuk değil mi?" diye sordu Heeseung meraklı bir şekilde.

Jay ona göz devirip onaylayan bir ses çıkarmıştı.

Heeseung gidip Beomgyu'ya selam vermişti. Jay ise sinirli gözlerle ona bakıyordu.

"Neden bu kadar gerginsin?" diye sordu Jake. Onun da ilk günüydü ama gerginliği sıfırdı.

"Boş ver. Sadece bir an önce sınıfa gitmek istiyorum. Daha fazla dayanamayacağım..."

.......................

Müdür'ün yaptığı konuşma ile birlikte herkes sınıflarına dağılmıştı. Jay, Beomgyu ile aynı sınıfta olmamak için dua ediyordu. Ve ilk kez işe yaramıştı... Farkı sınıftalardı.

"Sunghoon bizimle aynı sınıfta değil miydi? O nerede?" Jake'in gözü Sunghoon'u arıyordu. Ama görünürde yoktu.

"O salak sınıfı bulamamıştır. Gelir birazdan." deyip, kestirip atmıştı. Asıl ve tek düşündüğü şey Beomgyu'ydu. Onunla aynı okula gitmeyi istemezdi. Hiçbir zaman düşünmemişti de gideceğini. Ama bugün kâbus gibi bir olay gerçekleşmişti işte...

"Neden beni beklemiyorsunuz?" Sunghoon sonunda sınıfa girmişti. Kendisi biraz çekingen bir insandı. Sınıfı bulabilmek için ise rastgele bir hocaya sormak durumunda kalmıştı...

"Arkamızdasın sanıyorduk Sunghoon. Neyse ders başlayacak birazdan."

Derste herkes birbiri ile kaynaşmaya çalışıyorken Jay sadece sırası geldiğinde kendini tanıtıp ders boyu dışarıyı izlemişti. Beomgyu hayatını bu zamana kadar yeterince mahfetmişti yeterince. Ve sonunda ailesinden kurtulup arkadaşları ile yaşamaya başladığında ise hayatını mahfeden çocuk kendi okuluna gelmişti. 4 yıl boyunca aynı okulda okuyacaklardı. Ortak arkadaşları olduğundan birbirlerini görmek zorunda kalacaklardı. Ve üstüne üstlük Jay onu seviyormuş gibi rol yapmak zorundaydı. Hayatı bir kere yolunda gitse olmuyor muydu sanki?

Beomgyu'da ise durumlar farklıydı. Tedirgindi. Sahi hayatı boyunca zorbalık görmüş biriydi. Ve yine görmeyeceği ne malûmdu? En azından korktuğu tek şey buydu...

......................

"Yeni arkadaş edindim!" Birkaç dersin ardından Heeseung heyecanla yanlarına gelmişti.

"Kim?" diye sormuştu Jake merakla. İçlerindeki en meraklı kişi kendisiydi...

"Choi Beomgyu! Yeonjun hyungun kardeşim dediği çocuk."

"Sahi o çocuğu hep merak etmişimdir... Nasıl biri?" diye sordu Sunghoon. Jay ise onlara farkettirmeden  yavaşça uzaklaşmıştı. Bu muhabbeti dinlemek istemiyordu.

"Tatlı bir çocuk. Biraz fazla çekingen sadece. Sunghoon'un 4 katı falan. Ama yine de sevdim onu." Sunghoon hariç diğer ikili buna kahkahalarla gülmüştü.

Tam o sırada Jay'in yanlarında olmadığını farketmişlerdi.

"Jay, neden gittin birden?"

"Sizin boş muhabbetlerinizi dinlemek istemiyorum da ondan Heeseung." demişti sert bir biçimde.

"Kıskandım demiyorsun da..."

×Red Hour× 2 (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin