_____________________
"Taehyun hâlâ cevap vermiyor..."
Beomgyu tam 10 gündür Taehyun'a ulaşmaya çalışıyordu. Ama ortalıkta yoktu. Artık cidden başına bir şey geldiğini düşünüyordu. Çünkü Taehyun asla açmamazlık yapmazdı.
Beomgyu ne kadar istemese de pes etmişti artık. Belki de işi vardı gerçekten.
..................................
"Merhaba Lily!"
(Konuşmaları ingilizce hayal etmeye devam edin!)
"Merhaba Beomgyu. Nasılsın?"
Beomgyu önce sandalyesine attı kendini. Ardından Lily'ye dönüp "Bilmiyorum..." demişti.
"Bir sorun mu var?"
Beomgyu başını salladı. Ona anlatmalı mıydı?
"Sevgilim telefonlarıma cevap vermiyor. Normalde bunu asla yapmazdı. Ama bilmiyorum... Belki de alındı."
Bu ihtimal Beomgyu'nun aklına gelmemişti önceden. Sonuçta engellemişti onu. Kendisi olsa muhtemelen kırılırdı. Ama ona nedenini anlatmıştı da....
"Anlıyorum diyemem çünkü hiç sevgilim olmadı. Ama arkadaşım ile bir benzerini yaşadım. Belki müsait değildir veya ne bileyim..."
"Müsait olmasa bile bir şekilde dönerdi bana. Bence onu gerçekten kırdım."
"Ne yaptın ki?"
Beomgyu Lily'ye gerçekten güveniyordu. Onunla tanışalı 1 aydan biraz fazla olmuştu ama gerçekten saf ve iyi bir kızdı. Bu yüzden ona anlatmaktan hiç çekinmemiş ve Juwon belasından başlayıp her şeyi anlatmıştı.
"Anlıyorum. Bence yakına arar ya. Hemen kötü düşünmemek lazım."
Beomgyu ona hak verip vakaya geri döndü.
"Bu arada dün gece kardeşinin katili üzerine biraz daha beyin yaktım. Ve galiba kişiyi buldum."
"C-cidden mi?" Lily'nin gözleri bir o kadar tedirgin gözükse de bir o kadar da heyecanlı duruyordu.
"Bu senin için biraz ağır olabilir. O yüzden hazır olduğuna emin misin?"
Lily başını salladı.
"Aslında en baştan anlatayım sana. Şimdi kardeşin bir gece ansızın sokakta ölü bulundu değil mi?"
Lily gözleri dolmuş bir şekilde başını salladı.
"Ve bana saatin çok geç olduğunu bu yüzden normalde asla dışarı çıkmayacağını söyledin. O gün evde ailen dışı kimsenin olmadığını da biliyoruz. Biri bu çocuğu dışarı çıkmaya ikna etmiş besbelli. Sonuçta çocuk aklı yani. Evde ailen dışı kimse yoksa iki suçlu kalıyor. O da annen ile baban. Ve eski otopsi raporlarında ise kesici bir aletle öldürüldüğü yazıyordu. Ama o yara kesinlikle bıçak yarası değil. Daha çok çakıya benziyor. Ve bilirsin çakı kullananlar çoğunlukla babalar olur. Tabi bu sadece tahmin. Onunla konuşmadan bir şeye karar veremem."
Lily tamamiyle şoka uğramıştı. Donmuş bir şekilde ona bakıyordu.
"Lily seni anlıyorum. Yediremiyorsun ama bence kendini alıştırsan iyi edersin."
"Ben izninle bir lavaboya gidebilir miyim?" Lily hışımla ayağa kalkmış ve göz yaşlarını saklamak için başını eğmişti.
"Otur Lily. Yabancı kimse yok burada. Ağla da rahatla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× 2 (TaeGyu)
FanfictionRed Hour kitabının devam kitabıdır. Cover Desing By: sakuranisy Başlangıç: 15.05.2023 Bitiş: 08.08.2023