___________________
"TAEHYUN!"
Yeonjun dertleşmek için Taehyun'un evine gelmiş ve odaya girdiği gibi ona bağırmıştı. Bazen geliyorlardı ona.
"Taehyun şu sevgiline bir şey söyle, ne bileyim konuş bir şey yap. Kafayı bozmuş Jay ile..."
"Yine mi? Aslında bence evde kalması daha iyi olacaktı. Çünkü ona gerçekten takmış."
Yeonjun başını iki yana salladı.
"Kalsa ne fayda? Bir kere bozmuş onunla kafayı. Hayatta bırakmaz."
"Seni dinlemeyen Beomgyu beni hayatta dinlemez inan ki."
Yeonjun ona yavru köpek gibi bakmıştı.
"Taehyun sadece dene, lütfen..."
Taehyun çaresizce kabul etmişti. Ne söylerse söylesin, Beomgyu'nun bir kulağından girip diğerinden çıkacağını çok ama çok iyi biliyordu.
_____________________
"Birtanem neredesin?" Taehyun ertesi gün Beomgyu'yu aramıştı.
"Karakoldayım, neden?"
"Hiç sadece konuşmak için aramıştım."
"Peki, dinliyorum." Beomgyu bir yandan bir şeyler ile uğraştığından sanki umursamıyormuş gibi hissettiriyordu.
"Hayır yani demek istediğim yüz yüze konuşalım."
"Peki, eve gelince seni ararım. Çünkü şimdi gerçekten işim var bebeğim."
Taehyun "Tamam." deyip telefonu kapatmıştı. Onu ikna etmek zor olacak gibiydi.
..............................
"Jake, bana şu yeni vaka için azıcık yardımın lazım."
Jake onaylayınca Beomgyu isteklerini tek tek sıralamıştı. Çok fazla şey istediği yoktu zaten. Sadece kişileri araştırmasını istemişti.
"O iş bende!" demişti Jake heyecanla. Her zaman dedektif olmak ona daha eğlenceli gelmişti. Belki de bu yüzden Beomgyu ile çalışmayı bu kadar seviyordu?
"Jake biliyorum üstüne fazla iş yüklüyorum şu sıralar. Yani sonuçta tek işin bana yardım etmek değil ama inan bana şu sıralar yoğunum. Gerçekten özü-"
"Neyden bahsediyorsun be Beom? Ben zaten istemesem sen istesen de yardım etmem. Hem biz arkadaşız!"
Beomgyu onun bu laflarına karşın gülümsemişti. Jake odadan çıktıktan sonra asıl işine dönmüştü. Şu sıralar asıl üstünü yoğunlaştığı tek kişi Jay'di. Bir planı vardı ve Beomgyu onu suç üstü yakalama konusunda kararlıydı.
Odasından çıktı ve önce kafeye uğradı. Sıcak olduğundan içini ferahlatacak bir şeyler içmek istiyordu.
"Bir tane kutu kola alabilir miyim?" Kola içmeyi severdi ama ona zararlı olduğundan içmeyi bırakmış sayılırdı. Sadece arada çok canı istediğinde içerdi.
"Parasını ödeyip, üstünü aldıktan sonra en üst kata çıkmıştı. Orada bir bilgisayar odası vardı ve karakolun tüm kameralarını izleyebiliyordunuz. Tam da ihtiyacı olan şey yani...
Beomgyu içeride kimseninin olmamasına şaşırmıştı. Hani güvenlik sıkıydı? Eh tabi burayı yöneten kişi Bay Kang idi. Ne bekleyebilirdiniz ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× 2 (TaeGyu)
FanfictionRed Hour kitabının devam kitabıdır. Cover Desing By: sakuranisy Başlangıç: 15.05.2023 Bitiş: 08.08.2023