5 "Boşsun"

97 15 39
                                    

___________________

"Gyu hadi kalk!"

Yeonjun sabahın köründe kalmış ve Beomgyu'yu uyandırmıştı. Normalde onu asla bu saatte -işi olmadığı sürece- uyandırmazdı. Ama söz konusu ilaçları ise buna mecburdu. Tabi Beomgyu erken kalkmayı pek sevmiyordu. Bu yüzden her sabah kavga ediyorlardı. Ama en son ettikleri kavgadan sonra Beomgyu ikiletmeden kalkıyordu.

"Bugün değişiklik olsun diye pankek yaptım. Değerini bilmelisin. Çünkü her abi bunu yapmaz." demişti gülerek. Ardından çayları koyup o da sofraya oturmuştu. Birazdan hastaneye gidecekti zaten. Bu yüzden acele etmesi de gerekiyordu.

"Yine mi gidiyorsun?" diye sordu Beomgyu ona. Acelesi olduğunu görebiliyordu.

"Mecburum Gyu. Yoksa ben de kalmak isterim seninle. Ama bili-"

"Yanımda kalmanı istediğimi kim söyledi? Sadece giderken beni de karakola bırak diyecektim." demişti umursamaz bir surat ifadesi ile.

"Ne bekliyorum ki..." diye geçirdi Yeonjun içinden.

"O gün karakolda fenalaştığın hâlde hâlâ gitmek mi istiyorsun?" dedi kaşlarını çatarak.

"İşlerim var hyung. Gitmek zorundayım, aynı senin gibi."

"Tamam götürürüm." Yeonjun üstüne gitmek istemediğinden kestirip atmıştı.

....................................

"Ağzından bir şey alabildin mi bari?" Beomgyu Jake'i yine odasına çağırmıştı.

"Maalesef hayır." Jay hapiste olduğu hâlde hâlâ bir şeylerin peşindeydi. Ama bunu en başta Jake olmak üzere kimse çözememişti.

"Beomgyu artık bıraksan mı? Tamam hapise attık, bitti gitti. Uzatmaya ne gerek var?"

"Ne yani nedensiz mi bırakalım cinayeti? Cidden bunu istiyor musun? Heeseung'un neden öldüğünü bilmek istemiyor musun gerçekten?" Tek solukta söylediği bu lafların ardından Jake ona uzun bir süre bakmıştı. Bir şeylerden şüpheli miydi de bu kadar peşine düşmüştü bu işin?

"Elimden geleni yapıyorum Beom. Ve anca bu kadar oluyor... Elime bir bilgi gelirse sana bildiririm." deyip odasından çıkmıştı.

................................

"Beomgyu neredesin?" diye sordu Yeonjun.

"Karakolda, neden ki?"

"İşin var mı peki?"

"İşim bitti sayılır, birazdan döneceğim."

"Anladım. Taehyun ile Kai bizim eve geliyormuş. Ben de bir yarım saate gelirim. O yüzden eve gidebilir misin diye soracaktım."

"Sorun yok. Ben çıkıyorum şimdi. 10 dakikaya evde olurum."

"Tamam dikkatli ol, görüşürüz!"deyip telefonu kapatmıştı.

Beomgyu ceketini alıp karakoldan çıkmıştı. Normalde bu sıcak havada hayatta üstüne bir şey giymezdi. Ama Yeonjun sabah soğuk olur bahanesi ile ceketini ona giydirmişti işte bir şekilde. Sırf bu yüzden şimdi ceketi taşımak zorundaydı. Elinde bir şey ile gezmeyi hiç sevmezdi halbuki...

Evin önüne geldiğinde TaeKai ikilisi ile karşılaşmıştı. Bu kadar erken gelmelerini beklemiyordu aslında.

Onlar ile selamlaşıp biraz sohbet ettikten sonra anahtarı deliğe sokup kapıyı açmıştı.

×Red Hour× 2 (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin