_________________
"Vay be Choi Beomgyu'nun artık sevgilisi. Düşünmesi ne kadar güzel olsa da garip hissettiriyor. Kardeşim gitti elden..." Heeseung'da, Beomgyu'nun yanına uğramıştı. Yeonjun normalde başka birinin Beomgyu'ya kardeşim dediğini duysa öldürmekten beter ederdi. Ama konu Heeseung olunca bir şey demiyordu. Çünkü küçük kardeşini kaybetmişti...
"Neden sizin için bu kadar önemli anlamıyorum." Beomgyu kaç gündür onun hakkında söylenenlerden bıkmıştı.
"Koskoca aşka lanet kusan Beomgyu aşık oldu çünkü!" demişti Yeonjun.
"Sahi ben ne zaman buradan çıkıyorum hyung?" Beomgyu fırsattan istifade sormuştu Yeonjun'a. Çünkü kolundaki alçı alınmıştı bugün. Kendini iyi de hissediyordu. Çıkmaması için bir neden var mıydı?
"Bugün taburcu olacaksın ama öncesinde halletmem gereken birkaç şey var." demişti göz kırparak.
Bu demek oluyordu ki Beomgyu hakkında planları vardı.
"Şimdi şöyle ki Taehyun'a bizim evin yedek anahtarını verdim. Birazdan buraya gelir zaten. Ve seni eve o götürecek. Zaten işi olmadığından ben gelene kadar senin yanında o kalacak. Neden olduğunu benden daha iyi biliyorsun."
"Ama ne-" Heeseung daha onun sormasına fırsat vermeden cevaplamıştı
"Çünkü sen yerinde rahat durmuyorsun Beom."
Beomgyu ikisine birden göz devirip gözlerini cama çevirmişti. Manzarası acayip mükemmeldi. Koca koca binalar vardı...
............................
Taehyun geldiğinde beraber taksiye atlayıp eve gitmişlerdi.
"EVİM!" Beomgyu eve adımını attığında bir sevinç çığlığı atmıştı.
"Özledin değil mi?"
"Hemde nasıl..."
Hemen favori tekli koltuğuna oturup televizyonu açmıştı. Koskoca salonda sadece bir tane tekli koltukları vardı ve oraya da genelde Beomgyu otururdu.
"Görünüşe göre evini benden daha çok özlemişsin." dedi Taehyun gülerek.
"Sen her gün yanımdaydın ama bebeğim."
"Şaka yapıyorum c- Bir dakika ne dedin sen bana?"
Beomgyu yüzü kızarmış bir şekilde televizyona dönüp favori çizgi film kanalını açmıştı.
"Bana bunu tekrar söyletme Tae!"
"Peki, peki." Taehyun gülerek onun hemen yanındaki koltuğa geçmişti.
"Aslında diyorum da ben 5 dakikalığına dışarı çıksam olmaz mı?" Beomgyu onun ne kadar buna kanmayacağını bilse de şansını denemek istemişti.
"Karakolun 5 dakika gibi yakın bir mesafede olduğu sanmıyorum Beom." demişti onun elini kavrayıp avuç içine alarak.
"Gıcıksınız, hepiniz öylesiniz. Sen bile!" Sinirlendiği zaman açtığı çizgi filmi açmıştı. Winx!
"Favori Winx perin kim?" Taehyun mükemmel bir sohbet başlatmıştı işte şimdi.
"Musa tabiki. Onu hiçbir şeye değişmem."
"Tesadüfe bak benim de aynı." Beomgyu biraz da olsa neşelenmeye başlamıştı
"Kötüler tarafında ise favorim kesinlikle Valtor." demişti Taehyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× 2 (TaeGyu)
FanfictionRed Hour kitabının devam kitabıdır. Cover Desing By: sakuranisy Başlangıç: 15.05.2023 Bitiş: 08.08.2023