_________________
Aradan iki gün geçmişti ama Beomgyu hâlâ uyanmamıştı. Herkes onun için endişeleniyordu. Taehyun'lar çekime zaten mecburi ara vermişlerdi. Bu yüzden habire hastaneye gelip gidiyordu.
"Hâlâ uyanmadı mı?" diye sordu Minho'ya.
"Bilmiyorum. En son 1 saat önce yanına gelmiştim. 1 saat içinde uyanacağını düşünmüyorum ama eğer uyandıysa bilemeyeceğim."
"Normal mi?" diye sordu Taehyun telaşla. Ona bir şey olsun istemiyordu.
"Taehyun biraz mantığını kullansana. Yani çocuk bombanın içinden çıktı. Hemen iyileşmesini veya uyanmasını bekleyemezsin. Öyle değil mi?"
"Korkutuyorsun..."
"Sadece gerçekleri söylüyorum. Şimdi içeri giriyorum. Eğer uyanmışsa ve çok kötü değilse seni sadece 5 dakikalığına çağıracağım. Anlaştık mı?"
Taehyun kafasını olumlu anlamda sallayıp beklemeye başladı.
O sırada ise Yeonjun gelmişti.
"Minho aptalı nerede?" Sinirli bir sesle konuşmuştu.
"İçeride, ne-"
Yeonjun konuşmasına fırsat bırakmadan odaya girmiş ve onunla sinirli sinirli konuşmaya başlamıştı.
"Hastaları değişeceğiz diye söz vermiştin? Ne oldu sözüne?"
Beomgyu'nun uyandığını farkedince onu boş verip ona dönmüştü.
"Gyu, nasılsın?"
"Neden buradayım?" diye sordu Beomgyu. Fazlasıyla halsiz duruyordu.
"Boş ver o kısımları. Sonra anlatırım sana. İyi misin?"
"Bilmiyorum... Başım çok fena ağrıyor ve kol-"
Beomgyu kafasını koluna çevirdiğinde alçıda olduğunu görmüştü.
"Kahretsin." dedi kısık bir sesle.
"Hâlâ işini düşünüyor olamazsın değil mi? Çünkü çoktan sana 2 aylık izin aldım. Daha doğrusu 1,5 ay falan ama olsun."
"Ama ne-" Beomgyu birden canının yandığını hissetmiş ve susmuştu.
"Dr. Choi Yeonjun, lütfen dışarı çıkar mısınız? Odaya izinsiz girdiniz..."
Minho'nun böyle davranma sebebi kavga etmiş olmalarıydı.
"Bana söz verdin Minho!"
"O biz kavga etmeden önceydi Bay Choi Yeonjun."
Yeonjun sinirli gözlerle ona bakarken yutkundu.
"Arkadaşlık ilişkilerimizi ne zamandan beridir işe yansıtıyoruz Bay Lee Minho?"
"Çok fazla mı konuşuyorsunuz Bay Choi Yeonjun?"
"Hyung yeter, durun!" Taehyun müdahil olmaya karar vermişti sonunda.
"Yeonjun hyung sen işine git. Minho hyung sende artık şu çocuğa mı baksan? Ağrıdan nasıl kıvrandığını görmüyor musun?"
Minho işine dönerken Yeonjun'da odadan çıkmıştı. Bir çocuk gibi kavga ediyorlardı resmen.
"Ağrı kesici veremem maalesef. Ağrıya biraz katlanmak zorundasın Beomgyu. Şimdi bir serum daha takacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× 2 (TaeGyu)
FanfictionRed Hour kitabının devam kitabıdır. Cover Desing By: sakuranisy Başlangıç: 15.05.2023 Bitiş: 08.08.2023