"Bugün burcunuza göre kariyerinizde büyük adımlar atacağınız gün. Başarı kesinlikle sizinle birlikte olacak."
Telefonunu kenara atıp gözlerini devirdi ve arabasını sürmeye devam etti. Sabah yediydi ve işe gitmeden önce buluşması gereken birisi vardı.
"Ben zaten her gün başarıya adımlıyorum bebeğim. Bana aşktan haber vermelisin..."
Telefonunu tekrar alıp buluşacağı kişiyi aradı. Olması gereken yerdeydi ve arabada bekliyordu. On dakikaya olacağını yazdığında beklemeye devam etti. Dışarıda görülmek istemiyordu.
Telefonundaki sayfaya girip burcunun günlük açıklamasını okumaya devam etti.
"Bugünün yoğun geçebilir, sağlığına dikkat et. Yapacağın bir ortaklık sana yarayacak. Belki bugünlerde hayatının aşkına yaklaşabilirsin."
İçinden hiç sanmıyorum derken telefonunu kapattı ve gözlüklerini takıp dışarı çıktı. Cem'in bugünlerde yoğun oluşundan dolayı sadece şirkette sabahlayacağını biliyordu. Görmeyeceğinden emindi.
Günaydın mesajına karşılık bir cevap almadığını tekrar görüp mesajlar kısmını kapattı. Cebine atacağı sırada çaldığında tekrar kaldırdı. Akşama çalışacağı dergiden arandığını gördüğünde açtı.
Biraz daha süren hal hatır konuşmasından sonra Gökçe bol başarılar dileyerek kapattı. Kendisiyle böyle ilgilenmesi hoşuna gitmişti. İyi bir dergiydi ve sahip olduğu başarıyı hak ediyordu. Onlara daha çok para getirebilmek için kendisine güzel dileklerde bulundu. Elini cebine atıp başarı getiren taşına dokunmak istese de almadığını fark etti.
"Gökçe Bey?"
Arkasından tanımadığı bir adamın sesini duyduğunda gülümsedi ve karşısını gösterdi. Fazla kalabalık yoktu ve kenarda bir masada oturuyorlardı. Elindeki bilgisayarı açıp Gökçe'ye çevirdiğinde Gökçe dinlemek için hazırdı.
"Nisa Gündoğdu. 23 yaşında. Annesi ve ablasıyla birlikte bir mahallede yaşıyor. Evin geçimini ablasıyla birlikte sağlıyor ve iki yıllık bir üniversite bitirmiş. Bulunduğu şirkete iki ay önce girmiş ve asgari ücretin biraz üstünde alıyor. İki hafta önce Cem Beyin bölümüne geçirilmiş."
Yaşadığı yerin adresini kendisine attığında daha derin bilgileri bakmaya devam ettiler. Babasının uzun yıllar önce alkolden öldüğünü ve giriş çıkışlarını ve dahasını dinledi fakat bunlara gerek olmadığını düşünüyordu.
"İşinizi iyi yapmışsınız beyefendi."
"Henüz bitirmedim Gökçe Bey bölmeyin."
Ciddi bir tepki aldığında sustu ve dinlemeye devam etti.
"Mahallede çocukluk arkadaşlarıyla fazla vakit geçiriyor. Onlardan çok daha fazlasını elde edebilirsiniz. Dört kişi takılıyorlar. İsterseniz arkadaşları hakkındaki genel bilgileri size bırakayım ve daha derin araştırmalara başlayayım."
Gökçe güldü ve hayır dedi. Sadece Nisa hakkında birkaç bilgiye sahip olsa yeterliydi. Hatta nerede yaşadığını ve kiminle yaşadığını, etrafındakileri bilse yeterliydi. Cem oraya gidebilirdi ya da etrafındakilerle tanışmış olabilirdi.
Adamın ibanına ücretini attıktan sonra tokalaşıp ayrıldılar. Gökçe şirketine vardığında en azından kendini sağlama almış olduğu için birazcık rahattı.
Üstelik telefonuna gelen sana da günaydın cevabı da onu mutlu etmişti.
Akşam sekize kadar çalıştı ve en sonunda lavaboya girdi. Yüzüne su vurup peçete ile sildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.V.I.P. [BxB]
ChickLit"Bu oyunun sonunda sen kadınını alacaksın, ben de erkeğimi. İkimiz de aşkımıza kavuşacağız."