14.✨

333 33 6
                                    

Elindeki ayakkabıyı yukarı kaldırıp inceledi. Eseriyle gurur duyuyordu. Gözleri hiçbir detayını kaçırmadan incelerken dükkana birilerinin geldiğini duydu ve küçük deposundan çıktı.

Ayakkabıları inceleyerek dolaşan orta yaşlarda iki kadını gördüğünde yanlarına ilerledi.

"Nasıl bir şey bakıyorsun ablam?"

Kadın eline topuklu ayakkabı aldığında Kaya kafasını salladı.

"Bunun otuz yedisi var mı?"

Kaya çıkartıp kadının elbiseye uyup uymayacağına dair arkadaşıyla tartışmasını dinledi. İşe el atmak için boğazını temizledi.

"Elbise nasıl abla?"

Resmini gördüğünde kafasını salladı ve hızla diğer kısma geçip eline şık bir siyah ayakkabı aldı. Bütün satış hünerlerini ortaya yavaş yavaş dökerken kadınları etkisi altına almıştı bile.

"Bu ayakkabı bu tarz elbiselerin altına durur zaten abla."

"Kaça veriyorsun?"

Küçük bir pazarlıktan sonra ekmek parasını kazandığında kasasına attı ve sandalyesine oturdu. Masanın üzerindeki telefonuna çift tıklayıp saate baktığında bir sürü mesaj da görmüştü.

Mesajların Gökçe'den olduğunu anladığında kaşları çatıldı.

Yaklaşık üç gündür konuşmuyorlardı. En son onun evinde uyanmıştı ve hepsi bu kadardı.

Gönderen: Gökçe

Cem bu akşam erken çıkacakmış!

Nisanın varoş kokusunu alıyorum arkadaşın Zeynep'e sor hemen! (16:02)

Neden cevap vermiyorsun?? (16:15)

Kaç gündür yeni koleksiyonumun reklamları dergiler derken içim dışıma çıktı sen de cevap verme!

Kaya son mesajını okuduğunda gözlerini devirdi. Kendi kendine atarlanma moduna geçmesi çabuk olmuştu. Parmaklarını klavyede gezdirdi.

Gönderilen: Gökçe

Bizim de kendimize ait bir şirketimiz, ekmek teknemiz var koçum

Tek sen meşgul değilsin kaptın mı?

Ayrıca varoş maroş noluyoruz?

Gönderen: Gökçe

O zaman sana işinin rast gitmesi için güzel enerjiler yolluyorum tatlım.

Şimdi git Zeynep'i ara!

Kaya son sözlerine karşılık beklemeden Zeynep'i çevirdi. Lakin Gökçe'nin fazla kibar konuşması garibine gitmişti. Zeynep'ten bile böyle tatlı hitaplar duymuyordu. Açıkçası hayatında yer alan kelimeler değildi.

Zeynep açtığında hiç beklemeden konuşmaya başladı.

"Selam tatlım."

V.V.I.P. [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin