"Lütfen bi sorgulamadan önce çıkalım şuradan."
Ogün Gökçe'yi kalabalığın arasından çıkarıp ara bir sokağa girdiğinde durdular. Hala tek tük insan vardı fakat daha sakindi. Gökçe kolunu Ogün'den aldı ve durdu.
"Neler oluyor?"
Ogün elini agresif biçimde uzattı ve Gökçe'ye yaklaştı.
"Asıl sana ne oluyor Gökçe bey. Tamam, desteklemiyorum mesteklemiyorum ama aldatmana da göz yumacak değilim."
Gökçe yüzünü buruşturdu.
"Ne aldatması be!"
Ogün arkaya bakıp imayla güldü ve eliyle gösterdi. Gökçe de arkasına baktığında Hakan'ın sinirle yaklaştığını gördü. Hızla Ogün'e döndü ve elini kaldırdı. Bir sorun çıksın istemiyordu.
"Kim bu adam Gökçe?"
Ogün ani bir hareketle hakanın yanağına yumruğu savurduğunda Gökçe irkildi ve aralarına girdi.
"Asıl sen kimsin ulan? Başkalarının sevgilisiyle yakınlaşmaya utanmıyor musun piç!"
"Biz Kaya ile sevgili değiliz!"
Hakan, devrildiği kaldırımdan kalkıp sızlayan yanağını tuttu ve Ogün'ü tersçe izledi. Kaya'nın da ancak böyle bir arkadaşı olabilir diye geçirdi içinden. Üstüne yürümek istese de Gökçe onu durdurmuştu.
"Biz hiçbir zaman sevgili de olmadık. Her şey planlanmış bir oyundu. Git her şeyi ondan dinle Ogün."
Ogün tersçe Hakan'a ve arkalarından yaklaşan Cem'e baktı. Gökçe'ye dönüp gözlerini kıstı.
"Her şeyi sen mi bitirdin?"
"O bitirdi."
Gökçe Ogün'ün bakışlarına karşılık verdi ve gitmesini bekledi. Arkadaşının ne olduğunu bilmeden savunması Kaya adına mutlu hissettirdi fakat kendi adına kötüydü. Ogün ayrılıp gittiğinde ikisiyle yalnız kalmıştı.
"Gökçe Ogün'ün burada ne işi var? Ne oldu?"
Cem'in soruları bunaltır gibi olurken elini kaldırdı ve sessiz olmasını istedi, zihni çalışmıyordu. Hakan Gökçe'nin neye ihtiyacı olduğunu anlamıştı, ona gidebileceğini söyledi. O sırada Cem ile aşağıya yürümeleri gerektiğini söyledi. Gökçe'nin peşine düşmemesi için elinden geleni yapıyordu.
Cem'den ters bir hareket kazandığında umursamaz bir ifade ile ona döndü.
"Cem, onun her şeyi değiştirdiğini göremiyor musun yoksa salak rolü mü yapıyorsun anlamıyorum."
Cem tepki vermediğinde Hakan onu inceledi. Güçlü biri olduğu için kullandığını biliyordu. Cem gibileri çok iyi tanırdı, hayatı boyunca da tanımıştı.
"Ne yapmaya çalıştığını biliyorum. Fakat Gökçe başka birine aşık. Bunu bilerek davranışlarına özen gösterirsen iyi olur."
"Aşık olduğu kişi onun kulvarında biri değil."
Hakan güldü. Kaya'yı çok sevdiğini söyleyemezdi fakat Cem'den çok daha iyi bir kulvarda olduğundan emindi. Yanağı güldüğü için gerilip sızladığında acıyla yüzünü buruşturdu ve hafifçe dokundu.
"Eğer güçlü bir isme ve etrafa ihtiyacın varsa beni de kullanabilirsin. Fakat Gökçe ile artık hiç şansının kalmadığını kabul etmen gerekiyor."
Arabalarına yürümeye devam ederlerken Cem soğuk ifadesini takındı. Hiçbir şey söylemeden arabasına binip gittiğinde Hakan kendi arabasına döndü. Binip kemerini bağladı ve aynaya, yüzüne baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.V.I.P. [BxB]
ChickLit"Bu oyunun sonunda sen kadınını alacaksın, ben de erkeğimi. İkimiz de aşkımıza kavuşacağız."