"Tamam haritaya bakıyorum, bir saate oraya geçerim."
Gökçe kahvaltısını yaparken bir yandan da Hilal'e cevap veriyordu. Telefonu kapatıp çekimin olacağı konuma baktığında fazla yakın olmadığını gördü.
Üstelik kısa da sürmeyecekti. Akşam altıya kadar boş vakti yoktu. Gözlerini devirip nefesini verdi.
Eve gidip hemen başlasam bu kadar yorulmazdım diye düşünmüştü.
"Nereye geçersin?"
Cem merakla karşısındaki Gökçe'ye soru sorduğunda diğerleri de ona bakıyordu.
Gökçe çayını yudumlayıp ağzındakileri yuttu."Çekimim var. Burada bir yer ayarladık. Bugün hemen bitirip aradan çıkarmam gerekiyor yoksa etkinliğimle çakışacak."
"İstersen seni ben bırakabilirim."
Gökçe Cem'in bu teklifine karşılık gülümsedi ve kabul ettiğini söyleyip teşekkür etti.
"Dışarıdan başkaları gelip görebiliyor mu peki? En son ki çekiminde girmeme izin vermişlerdi."
Gökçe kafasını evet anlamında sallayıp çatalına peynir geçirdi ve ağzına attı.
"Benimle gelebilirsin tabii ki. Hatta,"
Masadaki diğerlerine döndü ve gözlerini en son Kaya da durdurdu.
"Siz de merak ediyorsanız eğer, sorun olmaz."
Kaya sandalyesine yaslanıp umursamaz bir ifade takındı. Kesinlikle bilgisi olmadığı bir konuydu ve aptal konumuna düşmek istemiyordu.
"Merak ediyordum aslında ama Ogün ile bugün caddelere gideceğiz. Hediyelik eşya bakacağız."
Zeynep kibarca reddettiğinde Gökçe tebessüm verdi. Gözlerini Kaya'ya anında dikti. Kaya ise onun bakışlarına karşılık gerilmişti.
"Yok. Fotoğrafını zaten evde yeterince görüyorum. Fazlası bünyeme zarar."
Gökçe gözlerini devirmemek için zor duruyordu. Fakat ısrar etmedi. Sıkılacağını biliyordu. Hem Nisa ile başbaşa kalmak istediğini ve plan yaptığını düşünüyordu.
"Hem Nisa ile bugün başbaşa bir yemeye gitmeyi düşünüyorduk değil mi?"
Nisa gülümsediğinde Gökçe düşüncelerinden emin oldu.
"Aslında dün sabah gidecektik ama bir anda karar değiştirdik. Sahilde yanınıza bittik."
Kaya elini ensesine atıp sertçe tararken gözlerini manzaraya dikti. Gökçe ile arasını düzeltmek gibi bir sebebi olduğu için sahile gitmişlerdi lakin bunu birilerinin bilmesine gerek yoktu.
Nisa bir anda aklına fikir gelir gibi gözlerini büyüttüğünde Gökçe'ye döndü.
"Aslında bende setine gelmek istiyordum. Orada biraz takılıp sonra Kaya ile yemeğe gidebiliriz. Ne dersin Kaya?"
Kaya işin yine çekime çıktığını görünce sıkıldı. Gökçe'yi işini yaparken izleme fikri onu sakinleştirmiyordu. Normalde olsa merak bile edeceği bu iş dün geceden sonra artık bir işkenceye dönüşmüştü.
İhanet ettiğini düşünüyordu. Neden bir anda böyle bir adım attığını kendine açıklayamıyordu. O an gözlerine çekici gelmişti ve yapmıştı.
Zaten çekici biri olan Gökçe o an gardını iyice indirmişti.
"Yakınlarında iyi bir yer yoktur."
Gökçe kafasını sağa sola salladı ve kaşlarını çattı. Kaya'nın kendisinden kaçtığını çok iyi anlamıştı.
"En iyi yerler oradadır. Ben özellikle yer ayırtırım merak etme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.V.I.P. [BxB]
ChickLit"Bu oyunun sonunda sen kadınını alacaksın, ben de erkeğimi. İkimiz de aşkımıza kavuşacağız."