Gözünü öylece masada tutarken karanlığın içinde büyük bir gerginlik hâkimdi.
Kaya, ağzını açmayı düşünmüyordu. Boynunda uyuyan Gökçe'yi açıklamak gibi bir enerjisi yoktu.
"Sen,"
Cem'in tehditvari sesi onun sinirlerini uyarır uyarmaz gözlerini çevirdi. Tek kaşını kaldırdı. Kendisine büyük bir şok ve düşmanca bakıyordu.
"Onun yönelimini biliyordun, başından beridir bunu kullandın."
Sanki Gökçe'yi kullanmış gibi hissettiriyordu. Lakin Kaya buna sinirlenmezdi. Kimin kimi kullandığını iyi biliyordu.
Gökçe'nin belinden tutup koltuğa nazikçe yatırdı ve geri çekildi. Cem'e yumruk atmak gibi bir planı vardı. Ona dönüp ısrarla baktı.
"Kullanmak? Beni kendinle karıştırdın herhalde."
Cem tiksinerek Kaya'nın yakasına yapıştığında Kaya onun içinde büyüyen kaybı fark etti. Gökçe'nin duygularını kullanamadığını anladığı için üzüldüğünü düşünüyordu.
"Başından beridir asıl kullananı, gerçek aşkı kiminle yaşaması gerektiğini öğrettiğim için suçlu değilim."
Cem inanmış gibi yapıp güldü. Kesinlikle inanmıyordu.
Kaya, Gökçe'yi böyle bir yalanın içine çekerken yutkundu. Bundam nasıl sıyrılacağını bilmiyordu. Sadece Cem'in ve Nisa'nın gözünde küçük aşık olmaktan kurtulmak istiyordu.
"Hadi ya. Mahallenin kenarından birileri bana aşk hikayesi mi uyduruyor?"
"Nisa ile aynı mahalleden çıktık Cem Özhanlar."
Bey kelimesine alayla vurgularken Gökçe'nin bu yalanına kızsa da kendisini yüz üstü bırakmayacağını biliyordu.
Bu yüzden ileri gitme cesaretini bulmuştu.
"Sürekli arayan Kaya sendin..."
Cem yeni bir gerçeği yavaşça fark ettiğinde Kaya sadece kafasını salladı.
"Aramaların, bakışman, sarhoşken onunla ilgilenmen, en sevdiği dondurmayı bilmen. Güya arkadaştınız değil mi?"
Cem hayretle güldü. Hala inanmıyordu. Kaya'nın Gökçe'nin parasını ve gücünü kullandığına adı kadar emindi.
"Onunla ilgilenirken bu kadar güven dolu durman normal değildi zaten. Ama bu ilgili numaralarına ben inanmam ayakkabıcı."
Gözlerini kısıp tehdit edercesine yaklaştı. Kaya ise sadece bundan zevk alıyordu. Onun elinde oynadığı ve kullandığı adamı elinden aldığı için mutluydu. Az bile zevk aldığını düşünüyordu.
"Onu bu sahte davranışlarınla kandırmana-"
"Ne bu? Kendini avutma çaban mı? Seviyoruz işte birbirimizi. Yoksa onun senden hoşlandığını mı sanıyordun?"
Son sözünü küçümsercesine söylerken içinden büyük ağırlık hoş bir yavaşlıkla kalkıyor gibiydi.
Cem'in yüzündeki nefreti ve öfkeyi izlerken oldukça sakin kaldığını fark etti. İyi bir iradesi vardı.
"Geldiğin mahalledeki tipleri az çok bilebilirim ben Kaya. Bu kadar basitçe erkeklerden hoşlandığını söyleyemezler, söyleyemezsin."
Söylediği söz yanlış değildi. Mahallede Gökçe ile el ele görülmek için hazır olması gerekiyordu. O kadar kolay değildi.
Ama başka şeyler de vardı."Konu Gökçe'ye olan aşkımsa ne benim mahallem, ne de senin villalı sokakların sikimde olmaz."
Boğazını temizleyip geri çekildi. Bu gece dökmek için biriktirdiği acısı büyük bir zevke dönüşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.V.I.P. [BxB]
ChickLit"Bu oyunun sonunda sen kadınını alacaksın, ben de erkeğimi. İkimiz de aşkımıza kavuşacağız."