35.✨

337 49 8
                                    

"Buranın bifteği çok iyi diyorlar. İstersen tadına bakabiliriz."

"Tabii olur. Yanına da kırmızı şarap alacağım."

Hakan da aynısını istediğini garsona söyledi ve menüyü verdiler.
İçten bir gülümseme ile Gökçe'ye baktığında onun daha çok etrafı incelediğini fark etti.

"Bu daveti kabul edeceğini düşünmemiştim açıkçası."

Gökçe ona merakla döndü.

"Neden?"

"Bilmem, benimle yakınlaşmaya çok istekli değilsin. Bir de Kaya'nın bu davetimi reddetmeni isteyeceğini düşünmüştüm."

Gökçe gülümsedi. Kafasını sağa sola salladı. Kaya'nın dışarıdan yanlış anlaşıldığını biliyordu.

"Kaya öyle biri değildir. Israrcı olduğunu söylediğim için ilk başta sevmedi. Şimdi beraber iş yaptınız değil mi?"

Hakan Gökçe'yi onayladı. Bugün aldığı ayakkabıyı çok beğendiğini söyledi. Bunu derken Gökçe'nin gözlerindeki ışığı görmüştü.
Gökçe , Hakan'ı destekleyip yaptığı ayakkabıların çok güzel olduğunu ve Kaya'nın işini övdü.

"Peki senin işlerin nasıl gidiyor? Son çıkardığın ürünler iyi ivme yakalamıştı."

Gökçe kendini begenircesine doğruldu.

"Gayet iyi gidiyor. Birkaç aya çıkacak yeni parçalarda çok fazla değişiklik yapmayı düşünmüyoum. Üstelik dudak ürünlerinin farklı renklerini de piyasaya çıkardık."

Hakan gelen bifteği önüne bırakması için garsona yer verdi ve garsonun işini bitirmesini beklediler. Şarapları da konulduğunda tekrar yalnız kalmışlardı.

"Değişiklik yapmaman isabet olmuş. Ben de ünlü bir kozmetik markasıyla iş birliği yapmayı bayağıdır düşünüyordum. Seni  ilk başta Eseroğlu holding bünyesinde sanıyordum ama olmadığını görünce şaşırdım. Kaçırmak istemedim. Hem daha önce bir etkinlikte konuşmuştuk, kafamızın uyuştuğunu da düşündüm. İyi arkadaş, ortak olabiliriz."

Gökçe sadece dudağını büktü. Bilmiyordu. Belki gerçekten iyi bir arkadaş olabilirlerdi. Onu tanımıyordu.
Konuştuğu zamanı da pek hatırlamıyordu. Muhtemelen babasının zoruyla gittiği aile etkinliklerinden birinde diye düşündü.

"Kozmetik işi biraz farklı ama. Holdingin bünyesine girmek için,"

"Holdingin bünyesine girmeyeceksin ki. Ben farklı bir sektöre giriyorum."

Gökçe şaşırdı. Onun dedesinin işini ve koltuğunu devralacağını sanıyordu. Herkes öyle sanıyordu.

"Ama, Hakan Holding-"

Hakan derin bir nefes verdi ve sahte bir gülümseme ile sözünü kesti.

"İleride ne olacağı belli olmaz. Tek varis de ben değilim ayrıca. Hepimiz holding için uğraşıyoruz. Tek benim adımı düşünme."

Gökçe kafasını salladı ve şarabından bir yudum aldı.
O sırada telefonu yanıp sönmüştü. Gözlerini cevirip baktığında Kaya'yı gördü. Elini ekrana götürüp mesajı açtı.

Gönderen: Kaya

Nasıl çömez kafa mı açıyor
Öyleyse hemen kalk filme gidek

Gökçe gülümsedi. Gözlerini devirmemek için kendini tuttu. Hakan'a ayıp olmasın diye kısaca hayır yazıp kenara bıraktı.
Telefonu tekrar yanıp sönse de dönmedi.

"Bilmiyorsun sanırım. Çoğu kişi senin CEO olacağını düşünüyor."

"Biliyorum beni strese sokan da bu."

V.V.I.P. [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin