"Günaydın Sevgilim!"
"Sana da günaydın."
Gökçe Kaya'nın uyku mahmurluğu içinde söylediği söze şaşırdı. Sevgilim lafını duymadığını düşünmek istiyordu.
Kaya'nın yavaşça kalkıp etrafını izlemesi ve duvardaki saate bakıp gözlerini açmasını, hepsini izledi.
"Açıklayacak şeylerin yok mu gerçekten?"
Kaya ona suçlu ifadesiyle döndüğünde kafasını işte böyle dercesine salladı.
"Öncelikle, sebebim vardı."
"Biliyorum onu. Yoksa neden geri döneyim?"
Kaya hızla Gökçe'ye yaklaştı. Olanları anlatmak evinde kalsa da uyanamamıştı.
"Cem mi geldi yanına?"
"Evet. Bizzat gelip sordu öyle demişsin."
Kaya elini başına götürüp ovdu. Hazırlıksız yakalandığı için mahcup hissediyordu.
"Üzgünüm uyanıp söylemem gerekirdi. Bir anda sevgili rolü yapmaya başlaman hoş olmadı."
"Sevgili rolü mü yaptım?"
Gökçe, Kaya'nın kendisine hiç beklemeden güvenmesi içten içe rahat ve mutlu hissettirirken bunu sakladı. Üstüne gitmek istedi.
"Yapmadın mı?"
Yüzünde bunu beklemediği ifadesi belirince gözlerini devirdi.
"Nasıl bu duruma düştün Kaya? Düştük daha doğrusu."
Kaya derin bir nefes aldı. En baştan anlatmaya hazırdı. Masaya yakın oldukları için sandalyeye yavaşça oturdu. Başı ağrımaya başlamıştı.
Uzun bir süre içkiden uzak kalmayı düşünüyordu."Cem, evinin anahtarını vermişsin tabii ki zorlanmadan eve girdi. Biz de çok arkadaşça bir durumda değildik."
Gökçe elini boynuna atıp yutkundu. Sarhoşken ona bir şey anlatmadığını düşünmek istiyordu.
Kaya ise Gökçe'nin yanlış anlayacağından korktuğu için gergindi."Yani, sen fazla uçmuştun ve kalkarken kucağıma düştün. O ara geldi işte. Seni kaldırmaya çalışsam da uyuyakaldın ve Cem'e açıklamak için debelenmeyi bıraktım."
Kaya, kucağında bir süre dinlendiği gerçeğini sakladı. Cem geldiğinde uyarsa da fazla debelenmemişti.
"Keşke sesi duyduğunda koltuğa itseydin, yalan uydurmak zorunda kalmazdın. Umarım oyunumuzu çıkartacak saçma şeyler söylememişimdir."
Kaya o an düşünemediğini söyledi. Anlatmaya devam edecekken telefonu çalmaya başladı. Nisa'nın aradığını gördüğünde sessize aldı. Ne diyeceğini ikisi de biliyordu fakat ilk önce Gökçe'ye her şeyi açıklamalıydı.
"Ne bu samimiyet, Gökçe'nin adamlardan hoşlandığını bilip parasını falan kullandın diye zırvaladı piç. Nisa'nın ona hislerimi söylediğini hatırladım ve karşısında küçük görünmek istemedim."
Gökçe bütün olan biteni anladığına dair bir nida çıkardı. Kafasını yavaşça aşağı yukarı sallarken devamını kendisi getirdi.
"Ve sevgili olduğumuzu söyledin, Nisa'ya gerçekten arkadaş olarak değer verdiğini kanıtlayacaktın."
Kaya sessizce onu dinledi. Bir şey söylemesine gerek yoktu. Nisa telefonu tekrar rahatsız etmeye başladığında ayaklandı.
"Yani beni kullandın."
Kaya yüzünü buruşturdu.
"Ortaya yeni bir plan çıktı."
Gökçe onun sözünü komik bulurken tek kaşını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.V.I.P. [BxB]
ChickLit"Bu oyunun sonunda sen kadınını alacaksın, ben de erkeğimi. İkimiz de aşkımıza kavuşacağız."