13.✨

457 43 14
                                    

Laptopunu kapatıp koltuğuna yorgunca uzandı. Bütün gün işiyle uğraşmıştı. Yeni koleksiyonu bugün çıkmıştı ve onunla ilgileniyordu.

Oldukça iyi bir iş çıkardıklarını düşünüyordu. Masasının üstündeki birkaç makyaj ürünlerine baktı. Gayet iyi gidiyordu. Gözlerini kapatıp bütün başarıları çekmek için küçük bir olumlama yaptı.

O sırada telefonuna iki yeni mesaj gelmişti.

Art arda gelen mesajları açtığında birisi Kaya diğeri ise Cem'dendi. Cem'e tıklayacakken Kaya'nın yolladığı mesajın başı daha çok merakını cezbetti ve numaraya tıkladı. Onun yolda olduğunu tahmin edebiliyordu.

Gönderen: Kaya

İkinci sokaktan sola dönünce nereye giriliyor oğlum? Ne biçim yol tarifi bu. Ben kaya bu arada.

Gökçe son cümleyi okuduğunda gözlerini devirdi. Ona nerede olduğunu sorup yolu detaylıca tarif ederken diğer mesajı unutmuştu.

Uzun bir süreden sonra ilk kez evine biri geleceğinin bilincindeydi ve bu onu istemsizce heyecanlandırıyordu. Gözlerini etrafta gezdirdi. Eli yavaşça yanındaki yastığa gidip düzeltirken en sonunda onun arabasının sesini duyduğunda ayağa kalktı.

Minik bir neşeyle kapısının ziline basan Kaya'yı karşılamak için kapıyı açtı. Karşısında Cem'i görmeyi beklemiyordu.

Büyük bir şaşkınlıkla onu inceledi. Rahat bir kıyafet giyinmişti. Kendisine sakin bir tavırla bakıyordu. Üstünü inceleyip oldukça rahat ev giysileriyle durduğunu görünce kaşlarını kaldırdı.

"Neden hazır değilsin?"

Gökçe anlamadığını belirten bir ifade ile ona baktı.

"Neye hazır değilim?"

"Bu akşam seni alacağımı, sinemaya götüreceğimi söyledim ya?"

Gökçe telefonunu açıp mesajını okuduktan sonra gözlerini büyüttü. Bunun için bu akşamı seçtiğine inanamıyordu. İçinden evet diye bağırmak için büyük bir savaş verse de bunu kabul edemezdi.

"Görmemiş olmalıyım."

Cem şaşırdı. Şakacı bir tavırla kapıya yaslandı.

"Bu çok zor. Benim mesajlarımı görmeme ihtimalin yok. Hadi hazırlan seni bekleyeceğim."

Gökçe içeri girecek olan Cem'e durması için elini uzattı ve gözlerine kararlılıkla baktı.

"Üzgünüm Cem bu akşam bir yere gitmeyeceğim."

Cem yorgun bir nefes verdikten sonra Gökçe'nin elini tuttu ve gözlerine özür dilemek istercesine baktı. Onu bu sabah üzdüğü için kendisine tavır aldığını düşünüyordu.

"Biliyorum bana kızgınsın. Ama aramızı düzeltmem için bana yardımcı ol lütfen. Senin için her şeyi ayarladım, en sevdiğimiz restorana rezervasyon bile yaptırdım. Arkadaşlığımız bozulmasın."

Gökçe gülümsedi ve dudaklarını araladı. Yaptıklarını duymak bile kalbini eritiyordu.

"Kızgın ya da onun gibi bir şey değilim Cem. Sadece bu akşam başka birine söz verdim. O yüzden seninle gelemem."

"Bana benim kadar yakın bir arkadaşının olmadığını söylüyordun."

Gökçe bunu açıklayamazdı. Seni kazanmak için biriyle işbirliği yapıyorum diyemezdi. Bu yüzden kısaca bulduğunu söyledi. Kaya'nın arabasını gördüğünde gözleri bir an oraya kaydı.

Kaya'nın görünmemesini istiyordu. İstediği gibi, Kaya onları fark ettiğinde arabayı durdurdu ve uzakta bir yere park etti.

"Bütün planımı bozmamı istiyorsun şimdi öyle mi?"

V.V.I.P. [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin