34.✨

446 51 10
                                    

"Kaya Sönmez'e bakmıştım ama doğru bir zamanda gelmedim sanırım, Cem Bey?"

İçeriye göz atıp kalabalık olduğunu gördü ve Kaya'nın yanında Gökçe'yi fark etti. Yüzünde bir gülümseme belirmişti. Kafasıyla nazikçe selam verip Cem'e odaklandı.

"Aslında, Kaya'nın sizinle olan işbirliğini kutluyorduk."

"Ah, öyle mi o halde bölmeyeyim."

Cem gülümsedi ve Kaya'ya kısaca bakıp döndü.

"Bu kutlamaya katılırsanız daha anlamlı olur diye düşünüyorum."

Kaya Cem'in sözlerini duyduğunda gözleri büyüdü fakat bunu gülüşüyle sakladı. Mücadele vermeyi bıraktıktan sonra hayat daha çok üstüne gelmeye başlamıştı ve küfür etme kovasını çoktan doldurduğunu biliyordu. Gökçe de kendisine döndüğünde tepkisini izlediğini anladı.

"Ters bir şey yapmayacağım."

"Şüpheliyim."

Gökçe fısıldadı. Kaya herkesten kaçmaya çalıştıkça hayat daha da üstüne geliyordu ve Gökçe bu yüzden ters bir hareket yapmasını bekliyordu.

"Gelebilir miyim Kaya Bey?"

Kaya Hakan'ın kibar sorusuna karşılık elini gel gel dercesine salladı.

"Ne soruyorsun Hakan gel. Kutla işte."

Hakan içeriye yavaşça girip herkesle selamlaşırken Gökçe'ye geldiğinde gülümsedi ve elini sıktı. Onunla da iş yapmayı istiyordu. Lakin Gökçe buna sıcak bakmıyordu.

"Darısı başımıza değil mi Gökçe."

Ufak çaplı bir kahkaha attıktan sonra Zeynep'e döndü. Kendisine içecek uzatıyordu ve bekletmeden aldı, teşekkür etti.

"Kutlama için biraz erken değil mi?"

Kaya kafasını salladı. Son dokunuşları kalmıştı fakat sonuç olarak bitmek üzereydi.

"Yarın adamını arayacaktım. Bitti sayılır."

"Telefonunda resmi varsa bakabilirim."

"Maalesef yok. Bizzat görmek istiyorsan aşağı inelim."

Gökçe, şimdilik iş konuşmasını istemediği için konuyu dağıtmak adına Hakan'a pasta dilimi ikram etti. Meyveli olduğu için çok güzel olduğunu söylerken kendi de çatalına pasta aldı ve yedi.

Hakan, nazikçe tabağını aldı ve pastayı inceledi. Üstünde küçük kalp işareti vardı. Pastanın yarısının durduğu kabına baktığında onun açısından işler tuhaflaşmıştı.

Gökçe de onun odaklandığı yere baktığında gözleri büyüdü. Pastanın üstüne Kaya yazısı duruyordu ve kendi isminin son harfleri görünüyordu. Ortadaki küçük kalp de çok netti. Zeynep kutlama sebebini yanlış anladığı için her şey sarpa sarmıştı.

Ağzının içindeki pastayı döndürmeyi yavaşça bıraktı, konuşan Cem'e döndü. Diğerleri Kaya ile olan ilişkisini açıklamak gibi bir hareket yapmadığı için rahat olacaklarını sansalar bile pasta her şeyi gözler önüne sermişti.

Hakan'ın kendisine dikkatle baktığını hissettiğinde ona döndü. Bakışları derindi ve anlaşılmıyordu. Gökçe anlamamıştı. Hakan'ın dikkat çeken sessizliği Cem'in ona yönelik konuşmasıyla bozulmak zorunda kaldığında Hakan Gökçe'ye küçük bir tebessüm etti.

"Etkinliğe yurtdışından önemli işadamları gelecek deniyor."

Lakin konuşmanın devamı gelmemişti. Kaya'ya delici gözlerle bakan Hakan Kaya'nın dikkatini çok fazla çekiyordu. Bir şey olduğundan emindi.

V.V.I.P. [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin