20.✨

353 36 10
                                    

"Bir sorunumuz var. Ogün ve Zeynep bizim konuştuğumuzu biliyorlar."

"Nasıl."

Kaya'nın suçlu ve bıkkın sesi Gökçe'ye ulaştığında Gökçe kızgın değildi, korkmuştu. Birbirleriyle olan ilişkilerinin kaynağını bilmeleri çok utanç verici olacaktı.

"Bizi terasta görmüşler, beni aramışlar ve senin yanında koltukta bulmuşlar işte. İkimiz laflarken duymuşlar."

Gökçe ne konuştuklarını hatırlamaya çalıştı bir an. Aklına hızla dudaklarının buluştuğu kısım gelirken nefesini verdi. Bunu atlatması gerekiyordu.

"Sorun değil, orada tanıştık ve biraz kaynaştık. İkimiz de hayatımızın aşkını kazandığında bunun bir önemi olmayacak değil mi?"

Kaya'nın onu desteklemesini bekledi. İstediği gibi kabul ettiğinde kafasını salladı. Olanları anlatmak istiyordu. Bütün olanları alkolün üstüne atıp işin içinden mantığıyla sıyrılmıştı, geriye ruhunda bıraktığı o tüyler ürpertici hissi kalıyordu fakat onu da Cem ile olduktan sonra halledecekti.

"Cem Nisa'dan ayrılmayı düşünüyor. Yani, kafalarının uyuşmadığını fark etti. Onunla konuştuk ve tamamen doğruları söyledim."

"Doğru olan ne?"

"Kızın ona uymadığı. Tartışmışlar. Nisa ona yeterince ilgili değilsin demek istemiş. Cem çok önemli bir iş adamı ve bazen kendine bile zaman ayıramıyor, bu sorun büyüyecekti. Açıkça kafalarının uyuşmadığını söyledim."

"Ne kadar önemli biri olursam olayım birini sevseydim bir vakit mutlaka çıkarırdım. Bunun bahanesi olamaz."

Gökçe onun sözlerine karşılık sakin bir nefes aldı. Kaya'nın anladığını düşünmüyordu.

"Bak Kaya işler öyle değil işte. Bazen eve gitmediği, şirkette sabahladığı zamanlar oluyor, hiç uyumadan toplantılara gittiği zamanlar oluyor."

Kaya sinirle sevdiği adamı savunmasını dinlemedi ve sözünü kesti.

"Görmek istediği biri olsaydı iki saatte olsa eve gelirdi ya da onu yanına getirtirdi. Madem o kadar önemli, parayla hallederdi. Ayrıca çömez yıllardır seni sallamıyor bile bana neyini savunuyorsun?"

Gökçe son sözlerine kızdı. Doğruydu fakat değişmişti. Artık Cem onu arıyordu, soruyordu ve zaman yaratıp buluşmaya çalışıyordu. Asıl düz bir konuyu anlamayan Kaya'ydı.

"Bunun anlattıklarınla alakası yok Kaya kaç kere söyleyeceğim. Koskoca şirketin sahibi, bu konuları anlayamazsın."

Son sözü Gökçe'nin dudaklarını bastırmasına neden oldu. İçine bir ağırlık dolmuştu. 

"Yani,"

"Doğru doğru, ben nereden bileceğim sizin takıldığınız holdingin problemlerini. Ne kadar meşgul olduğunu bilemem. Sen daha iyi bilirsin aynı dertlerden muzdaripsiniz."

Kaya'nın mesafeli sesini duyduğunda elini başına götürdü.

"Hayır öyle demek istemedim."

"Sonuç olarak aralarına nifağı soktun ve Cem Bey Nisa'dan uzak kalmaya karar verdi. Tatilde son vuruş olacak. Nisayı yalnız bırakmayacağım ve ona uygun bir akşam açılıp en uygun kişi olduğumu söyleyeceğim."

İkisi de sustuğunda Gökçe planını mantıklı buldu.

"Sen de nasıl Cem'ine kavuşmak istiyorsan kavuşursun."

"Ya reddedilirsen?"

Kaya bir an sessizleştiğinde Gökçe onu bekledi. Bu ihtimali düşündüğünü sanıyordu.

V.V.I.P. [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin