Cem'in ikiliyi rahatsız eden bu üstü kapalı îmâsı herkes için açıktı. Zeynep ikilinin gerilen ifadesini izlerken neden suçlu hissettiklerini anlamamıştı. İki arkadaşın birbirleri hakkında bu tarz rastgele bilgilere sahip olması olağandı.
Gökçe Kaya'ya gülümseyip teşekkür etti.
"Tam da doğru olanı almışsın. Sanırım, parti akşamı bir ara söylemiş olmalıyım."
"Sarhoşken istemiştin bir ara, ordan aklımda kaldı herhalde. Yoksa aklımda kalacak şey değil yani."
İkisi de önemsizmiş gibi geçiştirirsen Ogün de kafasını salladı ve onlara destek oldu.
"Zaten arkadaşsınız sen de onun en sevdiği dondurmayı biliyorsun-"
"Arkadaş?"
Cem daha şaşkın bir bakışla Gökçe'ye döndüğünde Gökçe ona bakmak istemedi. Yavaşça dönerken ne diyeceğini düşünüyordu.
"Senin şirketine gelirken tanışmıştık, biliyorsun o Nisa'nın yanına ben de senin yanına geliyordum. Konuştukça tanıştık, onun yaptığı işleri beğendim. Öyle çok uzun bir arkadaşlık hikayesi falan değil."
Cem Gökçe'nin yüzünü okurken sürekli konuştuğu kişinin o olduğundan şüphelenmeye başlamıştı. Fakat onun kendisine yalan söylemeyeceğini çok iyi biliyordu. Üstün bir gülüşle Gökçe'nin kolunu sıvazladı ve ona yaklaşıp yürümeye başlamak için yanına çekti.
"Benimle bu küçük ayrıntıları da paylaşabilirsin. Arkadaş çevreni büyütmene sevindim. İleride belki birbirinize yardımcı olursunuz öyle değil mi Kaya?"
Kaya sinirlenmişti. Ona döndüğünde sahte bir gülümseme verdi.
"Özellikle kendi yaptığın ayakkabıların reklamını artırırsan gelebileceği nokta heyecan verici olur."
"Bunu neden yapayım, onunla çıkar ilişkisi içinde değilim."
Alttan ona lafını soktuğunu biliyordu. Hiçkimsenin fark etmediği o soğukluğu Cem'den alırken sinirinin katlandığını hissetti. Ona söylenen değil de Gökçe'nin etrafında bu kadar çıkarcı bir pisliğin bulunması sinirlendirmişti. Gökçe'nin onu savunup kendisine söylediği sözler geldiğinde daha sinirlendi.uzun zamandır bu kadar sinirlendiğini hatırlamıyordu.
Dondurmasını yanından geçtiği çöpe fırlatıp herkesin gerisinden takip etmeye başladı.
"Herkes kendi yolundan... herkes kendi yolundan..."
Koca holdingin varisinden birini düşünmek bana kalmadı diye düşündü. Bizi bir aşk savaşı bir araya getirdi ve sadece bir ortak noktamız var diye düşündü. O da bunca sevgi gösterilerini kendilerinin hak ettiği gerçeğiydi. Ve bu tatilin sonunda herkes istediğini alacaktı.
"Sonra,"
Gökçe'nin olduğu bütün anılarını silecekti. Numarasını silecekti. O da yanındaki adamdan farklı değildi Kaya için. Çok farklı dünyaların insanı olduklarından çok emindi. Cebindeki o pahalı taşı hatırlarken elini cebine attı.
Çok pahalı olduğunu bildiği için otelde bırakamamıştı. Ceketin de izi çıkmamıştı ve bunu nasıl ödeyeceğini bilmiyordu.
"Neden bu kadar geriden gidiyorsun?"
Nisa'nın kendisini beklediğini fark ettiğinde karanlık ruh halinden sıyrılmaya çalıştı. Koluna girmesine izin verdi ve onunla birlikte yürümeye başladı.
"Tadını çıkararak yürümek lazım."
Nisa güldü ve kafasını omzuna hafifçe koydu. Kaya onun bu sıcaklığından iki gündür fazlaca faydalanıyordu. Küçük bir tebessüm onu yakaladığında gözünü en önde ilerleyen Gökçe ve Cem ikilisine dikti. Cem'in ona istediği ilgiyi verdiğini görüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.V.I.P. [BxB]
Genç Kız Edebiyatı"Bu oyunun sonunda sen kadınını alacaksın, ben de erkeğimi. İkimiz de aşkımıza kavuşacağız."