40.✨

381 60 29
                                    

Cama yaklaşıp perdeyi araladığında karanlık ve sağanak yağmurdan dolayı kimseyi görmemişti.

Gözlerini kısıp arabasının yanında duran silüet gördü. Gözleri anında büyüdü.

"Kaya?"

Emin olamadığı için perdeyi tamamen açtı ve iyice odaklandı. Gerçekten oydu ve sırılsıklam görünüyordu.

"Özür dilerim!"

Ne dediğini duyduğunda hızla ayrıldı ve koşarak kapıya gitti ve açıp daha da şaşırdı.

"Ne yapıyorsun!"

Hızla şemsiyesini alıp yanına koşarken şemsiye çok fazla koruyamıyordu. Yağmur çok şiddetliydi.

Kaya'nın yanına gidip kolunu tuttu ve çekiştirdi.

"Ne işin var yağmurun altında?"

Kaya Gökçe'nin şemsiyesini kendisine tutmasına izin verip ona yaklaştı.

"Seninle konuşmaya geldim."

Gökçe yüzünü buruşturdu. Kolunu tutup beraber içeri girdiler. Kapıyı kapatıp Kaya'ya döndü.

"Neden bu kadar ıslandın? Araban nerede?"

Kaya paçalarından akan damlalar yüzünden hareket etmemeye özen gösteriyordu. Saçlarındaki suyu tarayarak akıttı ve Gökçe'ye baktı.

"Dolmuşla geldim."

Gökçe kaşlarını çattı. Buralardan dolmuş geçtiğini hiç sanmıyordu.

"Araban neredeydi?"

"Çırağım Ali şirkete gitmek için benim arabayı alıyor."

Gökçe hiç bir yorum yapmadı. Hafifçe geri çekildi. Kırgın kalbi gün yüzüne çıkmıştı.

Kendi yüzüne gelen birkaç damlayı sildi ve duvara yaslandı. Kaya'ya bakmıyordu.

Gelmesi Gökçeyi çok fazla mutlu etmişti ve hemen affedecek bir haldeydi fakat kolay olmayacaktı.

"Gözlerin şişmiş."

Kaya'nın mahcup sesini duyduğunda ona döndü. Gözleri de çekingendi, pişman duruyordu.

Omzunu silkti ve yere baktı. Kaya'dan çok fazla su aktığını fark etmişti.

"Ne kadar zamandır yağmurun altındasın?"

"Yirmi dakikadır herhalde. Durak çok uzaktaydı, gelene kadar ıslandım."

Gökçe kaşlarını kaldırdı. Çok fazlaydı.

"Git sıcak suya gir. Senin için giysi ayarlarım."

Kaya kafasını sağa sola salladı ve Gökçe'ye yaklaştı. Buraya konuşmak için gelmişti.

"Konuşmamız lazım."

Gökçe elini aralarına koydu ve merdivenleri gösterdi. Soğuk davranmak istiyordu.

"Evi daha fazla ıslatmazsan iyi olur. En azından üstünü değiştir."

Hala Kaya'nın gözlerine bakmamakta inat etmesi Kaya'yı geriyordu. Sessizce kabul etti ve merdivenleri çıkıp Gökçe'nin odasına girdi.

Gökçe de girdiğinde üstündekileri çıkardı. Sadece pantolonuyla kaldığında Gökçe donmuştu.

"Banyoda çıkarıp durulan, istersen."

Kaya yerden giysilerini alıp kapıyı açtı ve sessizce Gökçe'nin dediğini yapmaya gitti. Gökçe kapıyı kilitlememesine odaklanırken yutkundu.

Özür dilemeye geldiğini biliyordu ve heyecanlanmıştı. Dolabına gidip Kaya için rahat gri eşofman ve siyah bol bir tişört çıkardı.

V.V.I.P. [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin