Gözlerini yavaşça açtı. Lakin bir anlamı yoktu, kafası yerinde değildi ve sonuna kadar sarhoştu.
Pişman da değildi, bu büyük acıyı başka türlü atlatamazdı.Midesinin bulanır gibi olduğunu hissettiğinde kontrolsüzce ayağa kalktı.
Dengesini sağlayamadığı için yanındaki siyah saçlı adamın kucağına düşmüştü.
"Ne yapıyorsun?"
O da sarhoştu, sonuçta aynı acıyı paylaşıyorlardı. Açıkçası bilinci yerinde değildi ve duygusal olarak oldukça savunmasızdı.
Kendisinin kalkmasına yardım etmesine destek olmadı ve bacaklarını açıp kucağına çöktü. Kafasını yavaşça göğsüne bastırırken gözleri önünü görmüyordu. Ne yaptığını sorgulamıyordu.
Kötü bir tepki almadığı için de kendini toparlamadı. Sadece elini önüne çekip bıkkın bir nefes aldı.
"Seni herkese haykırarak, özgürce sevemem dediğinde onun için saklı bir hayat yaşamayı bile düşündüm."
Sadece nefes alışverişinin sıklaştığını hissettiği bedenden cevap alamayınca burukça gülümsedi. O da diğerleri gibi kendisinin gurursuz olduğunu düşünüyordu.
"Delirdiğimi düşünmeye başladın."
Göğsünde sızıp kalırken asla hatırlamayacağı cümleyi duydu.
"O şerefsizin, senin aşkına sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünmeye başladım."
✨✨✨
Yeni kitaptan merhabalar bea!
Not;
-Kitabım BXB'dir.
Ben Sefbea, Taksi ya da ateş ve çınar'dan tanıyor olabilirsiniz :)). Bu kitabımda yeni karakterlerle ve yeni bir hayatla karşınızdayım :3
Bol yorumlarınızı bekliyorum :3
İYİ OKUMALAR DİLERİM BEA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.V.I.P. [BxB]
ChickLit"Bu oyunun sonunda sen kadınını alacaksın, ben de erkeğimi. İkimiz de aşkımıza kavuşacağız."