Moje plany - kolejna część

102 2 0
                                    

Z tego wszystkiego nie zapytałam; czy w ogóle chcecie przeczytać coś jeszcze ode mnie? Tu w tym miejscu możecie mi napisać hahah

Jeśli chodzi o ciąg dalszy historii Olivera i Sally to oczywiście - będzie, jak już wiecie.

Ale jeszcze nie teraz. Muszę chwilę odpocząć od tej fabuły, nabrać dystansu, rozplanować ją, ponieważ ja raczej nie piszę spontanicznie...

Pojawi się ona więc tak po wakacjach. Na przełomie września/października.

I to już nie tu.
W innej części! Więc gdy zobaczycie okładkę z podobnym vibem do tej i z tytułem 'Zakazana' to ogromna szansa, że to właśnie ta kontynuacja. (Tak w ten nieudolny sposób zdradzam wam tytuł kolejnej części hahah)

Dlaczego w ten sposób? Czemu rozdzielam tę część a poprzednią nie? Ponieważ na samym początku (cztery lata temu) zaplanowałam tylko dwie części (Zakazany & Zakazana), ale gdy zobaczyłam, jak długa wychodzi pierwsza część rozdzieliłam ją w połowie, by ktoś śmiało mógł ją zakończyć po "300 stronach" i na przykład po czasie dopiero wrócić do kolejnej części. Jednak zależało mi, żeby zachować zaplanowaną przeze mnie formę.

Więc Zakazany dla mnie to cała historia od pierwszego do ostatniego rozdziału!

Z Sally i Oliverem widzimy się po wakacjach, a wcześniej...

Chciałabym zacząć coś staro-nowego. Wrócić do mojego pierwszego opowiada. Skasować go i napisać od nowa, bo nie ukrywam że nieco zmienił się mój styl, światopogląd. I wszystko... No cóż miałam wtedy tylko trzynaście lat!

Ale zapewniam was, że historia (po małych zmianach) jest bardzo w porządku!

Zdradzę tylko że to nadal coś w stylu Zakazanego, young adult, nastoletnia miłość itd... a więcej wkrótce!

Nela

Zakazany I & IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz