¹

72.9K 1.9K 2.7K
                                    


Hellooooo

Nasılsınız bebekler nabiyosunuzzz

Her kitapta olduğu gibi yine kendimi tanıtayım MSHSMSVMSHDMSHSJD

Ben Mahmut, 33 yaşım var KSYAMSGSMGSMZHD

SAKA SAKA

Matmazel diyebilirsiniz bana bebeklerr

Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz

Grup severler siziiiii

İlk grup kitabım... Umarım beğenirsiniz 💗

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayinnn, iyi okumalarrr💗💗💗



¹

Biri beni dürterken gözlerimi yavaşça araladım. N'oluyordu ya, sabahın köründe?

Gözüme giren ışık ile içimden küfür ettim. Hızla gözlerimi yumdum ve hızla kafamı koyduğum yerden kaldırıp dikleştim. "Lan bir rahat vermediniz!" derken kulağıma gürültü doluştu.

Sanki... Sınıftaydım.

Gözlerimi yavaşça araladım ve etrafta gezdirdim. Görüş açım bulanıkken kurumuş dudaklarımı araladım ve "Sınıfta mıyım lan ben?" dedim. Rüya mıydı yoksa?

Bir anda kafama yediğim tokat ile acıyla inledim. Duru "Lan gerizekalı, öğle arası oldu hala yatıyorsun!" diye bağırdı. Aklıma anılar gelirken "Hee!" dedim.

Doğru ya, okulların olduğu lanet günlerden birindeydik. En son biz ailem ile Antalya'ya taşınmıştık, taşındığımız gibi de babamlar beni adam olayım diye okula göndermişlerdi. Tam bir haftadır okula geliyordum ve benim gibi olan Duru ile tanışmıştım. Duru da benim gibi hemcinsinden hoşlanıyordu. Bu yüzden hızlıca arkadaş olmuştuk.

Bugün ise sabah okula geldiğim gibi yatmıştım. Gerçi bu her zaman yaptığım şeydi. Okulda dikkatimi çeken kimse yoktu. Çünkü buradaki herkes turuncu kafalı olmamla dalga geçiyordu. Ayrıca herkes iri yarı olduğu için ben mal gibi bir şey de diyemiyordum.

"Tamam kalktım ya." dedim gözlerimi kaşırken. "Sen böyle yatıyorsun ama bakalım sınav zamanı gelince ne yapacaksın?" dedi Duru ayağa kalkıp cüzdanını alırken. Sırıttım. Ben her zaman böyle yatardım ama sınavlara son bir hafta kala dersleri dinler, çalışırdım. Ve tabi ki mükkemmel zekam ile sınavlardan gayet de yüksek alırdım. Yetmişten aşağı notum yoktu hatta benim.

"Sen kendini düşün bence." dedim yavaşça ayağa kalkıp. Lisede olmamıza rağmen öğle arası erken çıkmak için kapıda bekleyenler vardı. Ya kardeşim, ne kapıda bekliyorsun? Zaten herkes çıkacak.

Ne boş insanlar var ya.

"Laflara bak, görende Türkiye birincisi sanacak." diyince güldüm. Elimi cebime koydum cüzdanı yoklamak adına. Buradaydı. Kimseye güven olmazdı sonuçta.

"Ne yiyeceğiz?" diye sordum. "Çiğköfte gömelim." diyince hızla sıradan çıktım ve kapıya koştum. Çiğköfte diyince akan sular dururdu. Duru bu halime gülerken kapının önündekiler bana baktı.

'Ne bakıyorsunuz lan, çay var simit var' demek istesem de sustum. Şuan açtım ve yemek, benim için daha önemliydi. Zilin çalması ile Duru'yla beraber diğerlerinin aksine yavaş yavaş adımlayarak çıktık.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin