⁹⁹

7.3K 567 149
                                    


Selamlaaar

Evet sonunda matmazel mekana geldi

Ama duyguluyum

Çünkü artık finalin tamamını kafamda oturttum

Çünkü artık finalden kaçış yok...

Uzatmaya gerek yok son söz olarak ayriyetten bir bölüm yazacağım zaten

Her şeyi tane tane açıklayacağım

Da biz niye yine duygusallasiyoruz aaaaaa

Hadi tuymim sizi

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar ballar💗💗🎀




⁹⁹

"Ya hadi ama, geç kalacağız!" diye bağırdım kapıdan içeriye.

Hayır bu kadar hazırlığa ne gerek vardı ki!

Takım elbisesiyle kapıya geldi Barkın. Yutkundum ve onu süzdüm. Şirketin başına geçtiğinden beri her zaman onu böyle görüyordum ama her zaman daha da tutuluyordum.

Şerefsiz çok yakışıklıydı.

Ceyhun bir anda önümde durdu. Yutkundum ve takım elbiseli Ceyhun'a baktım.

Dalga geçiyor olmalıydı.

Dalga geçiyor olmalılardı!

Çok yakışıklı olmuştu!

Bacaklarımı birbirine sürttüm fark etmeden. Ağzım kurumuştu.

"Nasıl olmuşum Sincabım?" diye sorunca "Çok yakışıklı oldunuz." dedim.

Bakışlarım üzerime gitti. Bense altımda kedili pijamamla duruyordum. Üstümde de sade bir tişört vardı.

Atalay'ın "Bizde mi pijama giyseydik." dediğini duyunca ona baktım. Kravatını düzeltiyordu. Bakışlarım üzerinde gezindi.

"Pijamalar daha rahat ve daha güzel takım elbiselerden." dedi Barkın da Atalay'ı destekleyerek. Ceyhun de ellerini saçlarıma koydu ve "Ayrıca Sincabım'a çok yakışıyor." dedi.

Ben ise yeniden yutkundum. Şerefsizler cok yakışıklı olmuştu.

"Ya olmadı ama böyle!" dedim dudak büzüp. "Niye sincabım?" diye sordu Ceyhun.

"Siz üçünüz resmi resmi giyinmişsiniz, bense pijamalarlayım!" dedim. Barkın elini belime koydu ve okşamaya başladı.

"Yavrum sen pijamalarla daha güzel ve tatlısın." dedi.

Ona baktım ve "Ama sizin yanınızda hoş durmuyorum." dedim. Atalay burnumu iki eliyle sıktı ve "Kimin umrunda, biz seni her halinle seviyoruz bal." dedi.

Ona baktım ve kocaman gülümsedim. Haklıydı. Kime neydi ki?!

"Hadi gidelim!" dedim keyifle.

Merdivenlerden zıplaya hoplaya inmeye başladım. Ceyhun "Bizi de bekle sincap!" dedi. Atalay ise "Dikkatli ol." dedi.

Arabanın önüne geldiğimde onları bekledim. Sonunda geldiklerinde arabaya binmiştik. Biz güle eğlence yolculuk yaparken zaman çoktan geçmiş, Barkın bizim evin önüne arabayı park etmişti.

Annemi de çok özlemiştim!

Hızla arabadan indim ve bizimkileri arkamda bırakıp evin kapısına ilerledim koşarak. Bir anda evin kapısı açıldı ve annem göründü.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin