Çok zırladınız bölüm atayım bari dedim JDHSMXHSMGXSMGZMZBZ
YA BU KADAR DA ZİRLANMAZ NE REZİL İNSANLARSİNİZ SİZ NSGSMZNSMXJSMHXMZHZ
TAMAM TAMAM
BU ARADA UCLUYE BAYA SOVMUSSUNUZ DE SİMDİ GERCEKLERİ OGRENİN DE GORUN BAKAYİM
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar 💗
⁴⁵
Burnumu çektim ve yan döndüm. Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım ama olmadı.
İki gün önce eve tek başıma gelmiş ve üçlüye eve geldiğime dair mesaj da yazmamıştım. Ertesi gün deli gibi mesaj yazıp arasalar da bakmamıştım. Hem tripliydim, hem de hasta.
Bir haftalık raporum vardı ve Duru'nun bile haberi yoktu. Annemin içeriden "Oğlum!" diye bağırışını duydum.
Sonra kulağıma Ceyhun'un "Damla anne!" diyişi geldi. Etrafa baktım. Yok canım, gelmiş olamazlardı. Saçmalama Güney!
Hem, hangi yüzle geleceklerdi?!
Kapım birden açıldı, beklemediğim için irkildim. Başımı kaldırmadan "Anne?" dedim ve yorgana daha sıkı sarıldım. Evet, bu havada yorgana sarılmıştım.
Barkın'ın "Anne ya, anne." diyişini duydum. Görüş acıma üçlü girdi. Kaşlarım çatıldı. Atalay önümde yere çömeldi ve oturdu. Üzerime eğildi ve dudaklarını alnıma bastırdı. "Ateşin var." diyince kaşlarım çatıldı.
Yorgandan bir elimi çıkardım ve "Gerçek misiniz?" dedim. Üçü buna gülerken Ceyhun da yere oturdu, hemen sonra Barkın'da. Elimi Atalay'ın burun ucuna değdirdim. Gerçekti.
Hızla dikleştim. "Ne işiniz var burada?!" dedim kısık sesimi biraz yükselterek. Atalay "Mesajlarımıza dönmüyorsun, okuldaki Duru bile bilmiyor neden gelmediğini. Sevgilin olarak merak etmemiz normal değil mi bebek?" dedi.
"Değil." dedim sert ve kırgın bir sesle. "Geçen yaptığınız iğrenç şeye rağmen hala kendinizi sevgilim olarak mı görüyorsunuz?" dedim ve başımı geri yastığa koydum, onlara sırtımı döndüm.
Ceyhun "Ne demek bu?!" dedi sert bir sesle. Barkın "Senden ayrılmak ölüm gibi bir şey, imkansız." dedi. Atalay "Öldür bizi daha iyi." dedi. Gözlerim dolarken "Gidin buradan." dedim. Sesim titredi.
Barkın "Sikeyim, ağlıyor musun?" dedi. Atalay "Bebek, yapma yalvarırım." dedi. Ceyhun hızla beni omzumdan tuttu ve bedenimi kendilerine çevirdi. Dolu gözlerimle baktım onlara.
Ceyhun hızla üzerime eğildi ve dudaklarıma sırayla öpücük kondurmaya başladı. Atalay alnımı öpmeye başlamışken Barkın saçlarımı öpmeye başladı.
"Bırakın beni!" diyip debelendiğimde Ceyhun ellerimi tuttu. Üçü de geri çekilince onlara baktım. Dudağım titriyordu, sol gözümden bir damla yaş aktı. Atalay "Sikerim ama!" dedi ve diliyle göz yaşımı yaladı, yok etti. Kötü kötü baktım ona.
"Pis sapık!" diyince titrek bir nefes verdi. Ceyhun "Sincabım." dedi. Ona baktım. "Gül benim kuzenim." dedi. Bakışlarım hızla onu buldu, dudaklarımdan bir "Ne?!" döküldü.
"Sence kim gecenin bir vaktinde ailesi evde beklediği halde tanımadığı dört adamla kafeye gelir?" dedi. Göz yaşlarım anında dururken Barkın güldü ve "Biz tam seni Gül ile tanıştıracaktık ki kardeşimiz olduğunu söyledin. Bizde sana ayak uyduralım, kıskandıralım dedik." dedi.
Atalay avuç içimi öptü ve "Ama düşündüğümüz gibi olmadı, amacımız seni sinirlendirmekken kırdık." dedi. Üçü de aynı anda "Özür dileriz." diyince burnumu çektim. Teker teker hepsinin kafasına vurdum.
"Mal mısınız siz?!" dedim öfkeyle. "Yemin ederim, bir daha böyle bir şey yaşanırsa, bir daha beni kıskandırmaya çalışırsanız ayrılırım sizden!" diyince hepsi put gibi kaldı.
Ceyhun "Bir daha yapanı siksinler!" dedi. Atalay "Bir daha asla!" dedi ve hemen ardından Barkın "Tövbe olsun!" dedi. Yatağa iyice yayıldım ve akan burnumu çektim.
"Tamam, gidin şimdi." diyince Ceyhun "Kızgın misin hala sincabım?" dedi ve karnıma öpücük kondurdu. "Değilim." dedim. Mutlu olmuştum.
Kendi topuğuma sıkmıştım zaten, niye kızacaktım? Tamam onlar biraz fazla abartmıştı ama amaçları kötü değildi.
İki taraf da kıskandırmaya çalışmıştı birbirlerini. Burada haklı olan taraf yoktu.
Ayrıca onlara kızamıyordum.
Ceyhun "Niye gidelim o zaman?" dedi yatağın diğer tarafına geçip bana arkadan sarılırken. "Ceyhun, hastayım." dedim Barkın karnımı okşamaya başlamışken. Atalay da yatağın ucuna geçmiş, ayaklarıma masaj yapmaya başlamıştı.
Ceyhun enseme öpücük kondurmaya başladı. Bedenime yapılan bu hareketler uykumu getirdi. Atalay "Sağlıksız besleniyorsun hep ondan." diyince güldüm ve "İstersen bir de telefondan dolayı hasta oldun de." dedim.
Annem genellikle öyle derdi.
Ceyhun "İlaçlarını aldın mı?" dedi ben gözlerimi kaparken. "Hıhı." dedim. Barkın "Biraz uyu, dün gece hiç uyumamışsın." dedi. Bir gözümü açtım ve ona baktım. "Sen nereden biliyorsun?" diyince güldü ve kapalı gözüme öpücük kondurdu. Atalay "Yemek yemediğini de biliyoruz." diyince yutkundum.
FBI falan mıydı bunlar?
Ceyhun "Damla anne söyledi." diyince diğer gözümü de kapatmıştım, dudaklarımdan onaylayan mırıltılar çıkarken. Ceyhun "Sana ninni söyleyeyim mi?" diyince gülümsedim. Boğazım acıyıp öksürdüm birkaç kere.
"Olur." diyince elini saçlarıma daldırmıştı. İyice rahatlarken kulağıma fısıltıyla kendi uydurduğu bir ninni söylemeye başladı.
"Küçük bir sincap varmış.
Vik vik diye gezip fındık ararmış.
Çok yemeli, güçlenmeliymiş.
Süt içmeli, uzamalıymış.
Sevilmeli ki, kalbi büyüsünmüş."Küçük bir müzik mırıldandı sözlerden sonra.
Bilincim yavaş yavaş kapanırken devam etti.
"Sincabı çok seven üç sincap varmış.
Sincap da onları seviyormuş.
Ama sincap bir gün hasta olmuş.
Sincap yemek yememiş,
Süt içmemiş,
Uyumamış, bu yüzden hasta olmuş."Artık gözlerimi açamazken duyduğum son kelimeleri söyledi.
"Sincap uyumalı,
Sincap büyümeli,
Tıpış tıpış yürümeli.
Sincap iyileşmek için uyumalı,
Bu yüzden uyu sincabım."Kulaklarımda son kez sesini duydum Atalay ve Barkın gülerken.
"İyi geceler Sincabım."
👁️👄👁️
Arkadaşlar NDGSMGZSMGZNGGHF
Gül bizim Ceyhun'un kuzeni JDUSMGXMZGXMZGZ
BİDE BİDE
Ceyhun kar köpek almayı düşündüğü için abarttiklari halde devam ettiler DE BU SPOİYDİ AMA OLSUN ZBZBZMGXMAGSMSGXNZ
AYRİCA UZGUN OLDUGUNU ANLAYİNCA OYUNU TAM BİRAKACAKLARDİ Kİ GUNEY EVİNE GİTTİ
YOKSA BİZİMKİLER VE GUNEYİ UZMEK Mİ MHDMSGSMSGSMZGZN
NEYSE YA İSİM GUCUM VAR BENİM ALO
İNSTADAN PAYLASMİSTİM SON NİNNİ KİSMİNİ BİLEN BİLİR
HADİ BEN KACTİM SİMDİ
Çok seviyorum sizi mwuah mwuaaah 💗
Instagram: mmadamoiselle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomansaAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa