⁴⁸

15.4K 1K 420
                                    

Ya biraz zırlayın diye geç aticaktim ama sonra dedim yok falan

Bu arada şuan elliyi yazıyorum

Arkadaşlar evet

Yavaş yavaş geliyoruz artık sokmalara

Ellide sokma yok ama elli altmış arası artık kavustururum bizi diyorum

Atmış utanmalar

Yetmiş fanteziler falan derken hoppala yüz olur

Bu arada

YAKİNDA UC YUZ BİN OLUCAZ SAKA Mİ

BU SAKA MI?!!!! NSGSMXGSMDGMSHX

ENERCİİİİ NDHSMDGSMDGSMXB

OF TAMAM

Üç yüz olunca kutlarız

Sonra şey yaparız neyse hadi hadi

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalaaaar💗



⁴⁸

"Tamam, ben ebe olurum ya!" dedim Ceyhun elindeki göz bandını bunu dememle anında kafama geçirirken.

Güldüm ve "Kocaman adamlara bak!" dedim. Barkın "Her an sikimi ateşe verebilirsiniz de ondan!" dedi.

Ne kadar üçünün ebe olmasını diretsem de üçü de birbirine güvenmemişti. Bu yüzden ebe ben olmuştum.

"Ben oyunu anlattım ya, net anladınız değil mi?!" diye sordum. Atalay "Evet bebek." dedi. "Tamam, sadece bu oda, unutmayın!" dedim. Üçü de aynı anda "Tamam!" dedi.

Böylece oyun başladı. Ne kadar dönüp dursam da hayır, yakalayamadım. Bir anda kalçama şaplak yemekle irkildim ve hızla arkama dönüp oraya ilerledim. Barkın keyifle gülerken yüzümü bir anda dolaba yapıştırdım.

Burnum deli gibi acırken dudaklarımdan acı bir inilti döküldü. Ceyhun "Sincap!" derken Atalay "Siktir!" dedi. Bedenim geriye düştü, kalçamda acırken elim ile burnumu tuttum.

Barkın hızla gözlerindeki maskeyi çıkardı ve önümde çömeldi. Gözlerim acıdan dolarken ucu de elimi tuttu ve çekti. Üçü de burnuma dikkatlice baktı. Atalay çenemi tutup benim yüzümü sağa sola çevirirken Ceyhun alttan kan geliyor mu diye baktı. Barkın ise burnuma dokundu.

Atalay "Açıyor mu?" dedi çeneme öpücük kondurup. "Evet." dedim. "Çok acıyor." diyince Ceyhun "Doktora gidelim!" dedi ve ayağa kalktı. "Geçer birazdan ya!" dedim. "Körebe'ye devam edelim." diyince üçü de aynı anda "Olmaz!" dedi.

Ama oynamak istiyordum! Onlardan birini yakalamayı çok istiyordum!

Dudak büzdüm ve üçüne de bakıp "Lütfen!" dedim. Üçü de bir süre susup bana baktı. Atalay derin bir nefes verdi ve "Eğer çok acıyorsa buz koyalım." dedi. Başımı iki yana salladım olumsuz anlamda.

Yavaş yavaş geçiyordu acısı. "Hadi koşun gidin, yakalayacağız sizi." dedim. Ceyhun güldü ve "Sincap oyun mu istiyor?" dedi. Başımı ona çevirdim ve kocaman gülümseyip "Evet, sizi yakalamak istiyorum!" dedim.

Barkın "Eğer sonradan çok acırsa doktora gideceğiz." dedi. Ona baktım ve hızla başımı salladım.

Böylece oyun yeniden başlamıştı.

Barkın durmadan kalçama şaplak atıp durmuştu. Ceyhun şarkı söyleyip beni kendisine çekmeye çalışmıştı ve Atalay da gülüp gülüp durmuştu.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin