²¹

24.3K 1.4K 671
                                    

Seksi bir bölümle geldim demek isterdim

Soft bri bolumle geldim demek isterdim ama HAYİR

ARKADASLAR KİSKANCLİK BARİNDİRAN BİR BOLUMLE GELDİM

VE BU SEFER GUNEY DEGİL UCLU KİSKANİYOR

BU SEFER GOL ARKADAŞLAR

Bu arada duş aldım geldim ondan geç geldi bölüm çok zırlamayın

DUSTA Kİ ALMAYALİM LAN

neyse

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalaaaar 💗



²¹


"Duru gülme artık!" dedim Duru hala kahkaha atarken. Ofladım.

Duru'nun evine gitmiştim ona bir şey söylemek için. Söylediğim şey ise üç aptala aşık olmamdı. Direk aşığım diye dalmıştım mevzuya. Konuştukça daha derin hislerim olduğunu anlamıştım.

Sadece üç haftada kendilerine aşık etmişlerdi ya, ben daha da bir şey demiyorum.

Duru koluma vurdu ve "Yeni mi anladın salak?!" dedi. Ellerimle oynarken "Çok olmadı." dedim. Daha çok güldü ve gülüşleri arasından "Bir de daha çok olmadı diyor!" dedi.

Ofladım ve "Bak seni Mesut abiye söylerim!" dedim. Mesut, Duru'nun abisiydi. Kendisi hetero olmasına rağmen bizim eşcinsel olduğumuzu biliyordu. Hatta bizim tam gaz arkamızda olduğunu da söylüyordu. Tatlı biriydi.

Duru hızla dikleşti ve kafama vurdu. Kafama vurması ile acı bir inilti döküldü dudaklarımdan. Sonra "Ne vuruyorsun ya?!" dedim. "Odama köpek mi getireceksin, zaten dün iki saat benimle uğraştı!" dedi. Güldüm.

Tam o anda kapı büyük bir gürültü ile açıldı. İkimiz de beklemediğimiz için korkarken yerimizden sıçradık. Mesut abi "Kimmiş lan köpek?!" demesi ile Duru çığlık attı ve eline yastığını aldı.

Hızla yatakta ayağa kalktı ve "Bak boğarım seni!" dedi. Mesut abi sinsice sırıtırken bakışları bana değdi. Yüzündeki sinsi gülüş sekteye uğrarken gözleri irileşti. Kocaman gülümsedim.

Hızla kollarını açtı ve "Fındık!" dedi. Doğru ya, sincaplar fındık yerdi...

Kalbim küt küt atmaya başladı. Aptal Ceyhun her yerdeydi. Ki bana söylediği 'sincap, sincabım' sözlerini seviyordum. Onu... Seviyordum.

Hızla ayağa kalktım ve Mesut abiye koştum. Sımsıkı sarıldı bana, elleri belimi buldu. Yüzünü boynuma gömdü. Hep böyle yapıyordu, ne zaman sarılsak yüzünü hep boynuma gömüyordu.

Fotoğraf sesi ile Mesut abi hızla başını kaldırdı ve Duru'ya baktı. Duru sinsice güldü ve "Şimdi uğraş benimle bakalım!" dedi. Mesut abi ona göz devirdi ve ellerini saçlarıma koyup karıştırdı.

Boyu benden uzun olduğu için başımı kaldırdım geriye çekilip. Gerçi, benim üçlüyü düşününce o kadar da uzun değildi.

"Neler yaptın bakalım ben yokken?" diyince güldüm. Duru ben tam dudaklarımı aralamışken araya girdi ve "Aşık olmuş!" dedi. Mesut abinin kaşları çatılırken utançla Duru'ya baktım ve "Ya, pislik!" dedim.

Kenardaki ayıcığı aldım ve ona attım. Eliyle tuttu ve sinsice güldü. Mesut abi "Bizim fındık kime aşık olmuş bakalım?" dedi. Başımı kaldırıp ona baktım utançla. Duru da arkadan birine mesaj gönderiyordu.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin