⁷⁶

11.3K 733 136
                                    

Ya ben sanki biraz bölüm atmayı unutmuşum yiah

Yiahhhh👉🏻👈🏻

KDJSJMZGAHDMSHXMSHD

Ve normalde bugün atmayacaktım malum bugün bizim kara günümüz ama baktım panoya yazmış benim birkaç bebek dedim atayim

Dün de oyundan unutuverince pat burdayiz

Amaaaan

Biraz sizi merakta birkacak bir bölümle geldim

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar 💗



⁷⁶


Deneme sınavını kenara attım dans ederken. Çoktan birkaç hafta geçmişti. Ve her denememde çok iyi sonuç alıyordum. On ikinci sınıfta birinci olacaktım! Sonra bizimkiler'in olduğu üniversiteye gidecektim!

Ben dans ederken aklıma üçlünün evde olmadığı geldi. Evet, gitmişlerdi...

Ceyhun bu hafta full işle ilgileniyordu. Söylediğine göre yeni şarkılarıyla ilgileniyorlardı ve yakında konser vereceklerdi. Barkın da yaz tatili gibi şirketin başına geçeceği için yoğunluk olmasın diye işlerini şimdi hallediyordu. Atalay'a gelirsek, o da yeni bir dergi kapağına rol yapmak isteyen şirket ile görüşmeye gitmişti.

Esnedim ve "Okulların açılmasına kaç ay var ya?" dedim. Telefonu açtım ve Google'ye yazdım. Aldığım cevapla ağzım beş karış açıldı.

Hızla dönen koltuğun üzerine çıktım ve "Ne demek iki gün kaldı?!" dedim.

Ne ara o kadar vakit geçmişti?! İmkansızdı bu!

Ofladım. Bugün cuma'ydı zaten. Şimdi oturup zırlayacaktım.

Çalan telefonum ile hızla arayana baktım. Annem arıyordu. Hızla aramayı açtım ve "Sultanım?!" dedim sevinçle. "Ooo, unutulmamışız?" dedi annem.

Güldüm ve "Ya anne!" dedim. "Sus sus!" dedi. Arkadan babamın gülme sesi geldi. "Al seninkileri de, gel eve. Akşam yemeğini bugün ailecek yiyelim." dedi.

Gözlerim parlarken "Gerçekten mi?!" dedim. Ailecek yemek yemek çok güzel olurdu! "Evet, kaynanalarını da çağıracağım." diyince gözlerim irileşti. Ben sadece benim annem ve babam olur zannediyordum.

"Ne?!" derken annem "Bahane kabul etmiyorum, akşama bekliyorum." diyip telefonu kapattı. Gergince yutkundum. Az önceki dansım çoktan okyanusun dibine batmıştı.

Küçük bir acı çığlığı attım ve hızla gruba girip benimkileri aradım. Açmadıkları için tekrar aradım ama yine açmadılar. Ofladım ve telefonu masaya koyup beklemeye başladım.

Ama hayır, çoktan yarım saat geçmişti ve aramamışlardı. İnat değil mi, onlar ararsa da ben açmam!

Ayağa kalktım ve mutfağa ilerledim. Atalay'ın önceden yaptığı tatlıları gömerken arama sesi geldi ama umursamadım. Ardından bir arama daha geldi.

Odaya ilerledim elimdeki tabakla. Gruptan üçü de görüntülü arıyordu. Tamam, ilk aradıklarında açmamıştı, şimdi açabilirdim. Kıyamıyordum onlara!

Aramayı açtım ve telefonu masadaki kalem kutusuna yasladım. Bedenim görünürken Ceyhun "Sincabım?" dedi. Ardından Barkın "Yavru ceylan?" dedi. Atalay "Önemli bir şey mi oldu?" dedi ben dönen sandalyeye otururken.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin