ARKADASLAR ZAMAN COK HİZLİ GECİYO FATK ETMEMİSİM SEKİZ OLDUGUNU SJGDMSGDMDGDNAYRİCA PANODA ZİRLAMANİZİ OZLEMİSİM UHU UHU
COK MU ASİGİM SİZE NE YA
NEYSEM NEYSEM
CEYHUNLU SAHNELER KAPİDA
AZ SABREDİN
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar yavrularım💗
⁸⁴
Gözlerimi kapatmış, sırada uyumayı düşünürken bir anda sınıfın kapısı çaldı. Hoca konuyu anlatmayı kesti, herkesin bakışlarının oraya gittiğine emindim ama uyumaya çalışıyordum.
Bu yüzden başımı kaldırmayacaktım.
İçeri giren kişiyle etrafta fısıltılar olurken bir kız sesi "Hocam, bir duyuru yapacaktım." dedi. Farkında olmadan kaşlarım çatıldı.
"Voleybol takımı yapılacakmış. Katılmak isteyenler var mı?" diyince hızla gözlerimi açtım ve başımı kaldırdım.
Çoktan kilo almaya başlamıştım ve bu gidişle göbekli dayılara benzeyecektim. Voleybolla aldığım kiloyu atmakla beraber bedenimi eski formuna sokabilirdim. Ayrıca voleybolu seviyordum.
Birkaç kız ismini söylerken bende el kaldırdım. Duru bana baktı ve "Sende mi katılacaksın?" diye sordu. Furkan ve Güneş'te bana bakarken başımı salladım ve "Hıhı." dedim.
"Enistelerimin haberi var mı? Sonra kıskançlıktan delirmesinler?" dedi gülerek. Omuz silktim ve "Kararıma her zaman saygı duyar onlar." dedim.
Güneş kenardan Duru'ya "Girdi mi?" derken nöbetçi kız yanıma gelip bilgilerimi aldı. Önceden smaçör'düm. Çünkü ciddi anlamda yükseğe zıplaya biliyordum boyumun kısa olmasına rağmen.
Ayrıca sert vuruşlarımla daha iyi oluyordum. Ki, pasör veya libero olmak istemiyordum.
Furkan "Önceden voleybol oynamış mıydın ki?" diyince ona baktım ve kafamı sıraya koydum. Ona alttan bakarken "Evet." dedim. Hoca yeniden konuyu anlatmışken fısıltıyla "Hangi pozisyonda'ydın?" diye sordu.
"Smaçör." diyince dudakları kenara kıvrıldı ve gülmeye başladı. Kaşlarım çatıldı. "Neye gülüyorsun ya?!" diyince "Bu böyle nasıl oldun?" dedi gülüşleri arasından.
"Sus salak!" diyip başımı diğer tarafa çevirdim ve gözlerimi yumdum. "Tamam ya, kızma hemen." dese de umursamadım ve uyumaya çalıştım.
Zaman böyle geçerken tüm gün uyumuştum. Birtek öğle arası kalkmıştım ve kocalarımla konuşmuştum.
Ceyhun kesinlikle ve kesinlikle bana sürprizin ne olduğunu söylemiyordu. Ama sorun değildi.
Çoktan son ders'e girmiştik. Her zamanki gibi uykukuyken Furkan "Beş dakika var. Kalk hadi." dedi.
Ama ben bu sesi duymadım. Çünkü bilincim çoktan kapanmıştı.
Gözlerimi açtığımda beni derin bir sessizlik karşıladı. Gördüğüm sıralar ile yutkundum. Bakışlarımı yanımda oturan kişiye çevirdiğimde kalbim hızlandı.
Ceyhun dirsegini masaya koymuş, eli yanağında gülümseyerek beni izliyordu. Kalbim delirirken kocaman gülümsedim.
Ceyhun sol elini kaldırıp yanağıma koydu ve elinin tersiyle okşamaya başladı. "Uyandın sonunda." diye fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomantizmAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa