²⁹

25.9K 1.5K 882
                                    


Tamam, ben geri geldim

Baktım hepiniz zirliyonuz dedim ya atıyım NNDJZMXGZMXNSMGX

GECE GECE KAC KİSİ OLURUZ BİLMEM AMA SABAH OKUYANLARA GECMİS OLSUN...

COK İYİ VE UZUN BİR BOLUMLE GELDİM

CİDDİYİM

BU SEFER SAKA YOK

Birkaç foto da koydum ufkunuzu açsın diye EHEHEHHEHEHEHSHSHE

E HADİ O ZAMAN

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalaaaar💗



²⁹

"Ay, karnım çok doydu!" dedim kendimi koltuğa atarken. Şuan onların evine gelmiştik. Ve saat şuan sekizdi. Barkın annemi aramış ve burada kalmam için izin istemişti.

Ben 'Annem beni hemen bu kadar evden atmaz' diye düşünsem de hayır, annem direk kabul etmişti. Böylece, bu gece bu üçlüde kalacaktım.

Ceyhun hızla bacaklarımın arasına girdi ve eğilip yanaklarımı tuttu. Başımı kaldırdı ve alnıma öpücük kondurdu. Hemen ardından ise dudaklarıma.

Bedenim titrerken Ceyhun dudaklarını hareket ettirdi. Dikleştim ve ona biraz daha yaklaşıp bende dudaklarımı hareket ettirdim. Öpücük sesleri çıkarken Barkın, Ceyhun'u ensesinden tuttu ve geri çekti. Dudaklarımdan ayırdı.

Islak dudaklarıma bir anda Barkın yapıştı. Gözlerim irileşirken aralık dudaklarımdan içeri dilini gönderdi. Dudaklarımdan küçük bir inleme dudaklarına kaçtı. Ellerimi omuzlarına koydum.

Lakin daha fazla ileri gidersek, iyi şeyler olmazdı.

Hızla geri çekildim. Bir anda bir el çenemi kavradı ve sola çevirdi. Atalay'ın dudaklarıma yapışması ile mırıltım dudaklarında hapsoldu.

Hızla geri çekildim lakin Atalay tekrar dudaklarıma yapıştı. Tekrar geri çekildim ve ellerim ile hızla yüzümü gizledim ve "Yeter!" dedim.

Gittiğimiz restoranda zaten durmadan dudaklarıma bakmışlardı. Dudaklarıma bakıp dillerini yalamış, yutkunup durmuşlardı. Bı ara Ceyhun öpmeye de çalışmıştı. Ama restoran o kadar kalabalıktı ki, izin vermemiştim. Çünkü restoran okuluma yakındı ve okuldakiler de oradaydı.

Eve geldiğim gibi de zaten çullanmışlardı.

Barkın bileklerimi tuttu ve geri çekti. "Çok güzel dudakların var." diyince yanan yanaklarım daha çok yandı. Ceyhun "Sulu sulu." diyince Atalay "Şeftali gibi." dedi.

Çığlık atmak istedim.

Dudaklarımı araladım ama konuşamadım. Üçü de hipnoz olmuş gibi dudaklarıma bakıyordu. Götümü kollamam gerekiyordu!

Hızla "Ders çalışacaktık hani, yarın sınav var!" dedim ve ayağa kalktım. Bedenim Ceyhun'a çarptı ve yeniden koltuğa düştü. "Ay!" dedim. Elim ayağım birbirine dolanmıştı. Doğru düzgün hareket bile edemiyordum.

Ceyhun güldü ve bir anda beni belimden ve dizlerimin altından tutup kaldırdı. Beklemediğim için küçük bir çığlık savurdum ve hızla omuzlarına tutundum.

Ortak çalışma odalarına ilerledi. Atalay ve Ceyhun'a baktım. Arkadan gelmeye başladılar. Alnımı Ceyhun'un omzuna koydum utançla.

Beni bir masaya oturttu ve sandalyeyi de çekip kendisi oturdu. "Peki madem çalışalım." diyince "Çantam orada kaldı!" dedim. Tam gidecekken Barkın elini karnıma koydu ve engel oldu. Elindeki çantayı kucağıma koydu.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin