³⁹

16.5K 1.2K 519
                                    

YANGIN YERİ HEEEEP BURALAR SAYENDE

YOK SİKAYET

ARKADASLAR ARKADASLAR

GOTUM COK ACIYO GOTTEN YEDİM BEN GÜNEY NXHSMZGSMSGSMSGSJXH

TAMAM SAKA FASLİ BİTTİ

GUNEYE Bİ WATTY HESABİ AVMAM YOK MU NXGSNSGZMZGZMSGSMHZ

NEYSEM NEYSEM

SUAN GUZEL BİR BOLUM YAZİYORUM TASLAKTA

GİRİCEZ Bİ TRİPLERE

KUSUCEZ

OLAY İSTEDİNİZ VEREBİLECEGİM YEK OLAY GUNEYİN KUSMESİ OLUR MZHSMXGSMDYSNZGZMXG

BU KİTAPTA OLAY YOK ARTİK ARKADASLAR AAAAA

COK OLAY İSTİYOSANİZ, PSİKOLOJİNİZİ BOZMAK İSTİYOSANİZ HİZMETÇİ OKUYUN

BU ARADA İKİ YUZ BİN OKUNMA OLMUSUZ

COK HİZLİ BUYUYORUZ HEOİNİZİN GOTUNU YİCEM AGAGAGAGA💗

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalaaaar 💗



³⁹


"Hayır, izin veremem buna!" diye bağırdım. İzin veremezdim işte!

Atalay "Ama bebeğim, imzayı çoktan attık." dedi. "Banane!" dedim. Ceyhun elini yeniden dudaklarıma koyunca öfkeyle ısırdım. "Ah!" diyip hızla ellerini çekti.

Efsun "Kıskanmanı anlıyorum ama bu sadece fotoğraf, çekmek zorundayız." dedi. Ofladım ve kollarımı göğsümde birleştirdim. "Ama sen başında çıplak fotoğraf çekileceğini söylemedin!" dedim.

Evet, sabahtan beri isyan etmemin sebebi buydu. Atalay'ın üst kısmını tamamen çıkarmalarını istiyorlardı. Hatta sadece o değil, alt kısmını da çıkarıp, sadece boxer ile kalmasını istiyorlardı!

Ve bu dergiyi binlerce kişi bekliyorsa, nasıl izin verebilirdim?! Benden başka kimse görmemeliydi onu çıplak şekilde!

Efsun güldü ve "Modellerin tam vücudunun bilinmesi için en az bir tane çekiyoruz biz. Ayrıca dergiye bir tane fotoğraf koyacağız." dedi. "Haksızlık bu, tek fotoğraf olsa da..." dedim sonda sesim kısılırken. "Benden başka kimse çıplak görmemeli onu!" diyince Barkın "Biz görüyoruz ama?" dedi.

Ona döndüm ve "O farklı şey!" dedim. Ceyhun "Sincap, anlaşma yaptılar çoktan." dedi. Atalay derin bir nefes verdi ve "Bebek." dedi. Ona döndüm. Arka planı beyaz olan ve beyaz sandalyede oturan Atalay'a baktım.

Bacağına iki kere vurunca yutkundum ve göğsümdeki kolları indirip ona ilerledim. Kollarını açtı, beni kucağına oturtmasına izin verdim. Efsun "Evet arkadaşlar, bir mola verelim." diyince ekip dağıldı.

Kollarımı omuzlarına koydum ve "Bunu çekmek zorunda mısın yani?" dedim. Ellerini kalçama koydu ve okşamaya başladı. "Zorundayım." dedi. Ceyhun da yanımızda çömeldi ve "Başında izin vermiştin ya?" dedi. Dudaklarımı büzdüm. Barkın da diğer tarafa çömeldi ve "Böyle tatlılık yaparak bizi kandıramazsın." dedi.

Ofladım ve alnımı Atalay'ın omzuna koydum. "Ama bir tek ben görmeliyim seni öyle. Sen benimsin." diyince Atalay kalçamdan baskı uyguladı ve erkekliğine bastırdı. Hızla başımı kaldırdım ve irikeşmiş gözlerle ona baktım.

Ceyhun "Peki ya biz?" dedi. Barkın da kenardan "Biz neyiniz?" diyince üçüne de teker teker baktım ve yanaklarım yanarken, hafif gözlerimi kısıp "Siz benimsiniz." dedim. Ceyhun elimi tutup alnını yaslarken Barkın elini alnına koydu. Atalay ise beni daha çok bastırdı kucağına.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin