VAKİN BUGUN ERKEN GELXİM COK ZİRLAMAYİN FİYE XNGXMZGDMXGX
BİDE SAAT BESTE İSİM GUCUM VAR BİDE Bİ OKURUMUZA KİYAK GECTİM
Bİ DAHA OLMAZ AMA ZAAAAA NXGSMXGSMXGSNXGMX
Neyse çok iyi bölümle geldim
Sonlarda libido yükselmesi yaşayacaksiniz ama ben tabi ki her zamanki gibi keseceğim ehehehehehehehhs
ZİRLAYİN DİYE
NEYSE NEYSE
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar bebekler💗
¹⁷
"Duru, benden hoşlanıyorlarmış!" dedim yeniden. Son dersteydik ve ders boştu. Duru derin bir nefes verdi ve "Anladım lan anladım!" dedi.
Tüm gün aynı cümleyi tekrar ediyordum papağan gibi. Anlamaması imkansızdı yani...
Başımı sıraya koydum. Çok mutluydum. Benden hoşlanıyorlardı, beni seviyorlardı!
Titrek bir nefes verdim. Belki birkaç hafta sonra hislerimden ve onlardan emin olur bende onlara onları sevdiğimi söylerdim.
Yüzümde gülümseme oluştu. Gözlerim kendiliğinden içimdeki huzurun verdiği rahatlık ila kapandı. Ve bilincim kapandı.
&
Yanağıma bastırılan dudaklar ile yavaşça gözlerimi araladım. Gözlerimi aralamam ile mavi gözler, gözlerimi buldu. Nefesim kesilirken birkaç kez gözlerimi kırptım. Mavi gözlerin sahibi Ceyhun ise gülümsedi.
"Sincap uyandı." dedi ve burun ucuma öpücük kondurdu. Yanağımdaki kişi eğilip çenemi ısırdığında anladım bu kişinin Atalay olduğunu. Yavaşça başımı sıradan kaldırdım.
Duru'nun "Sonunda uyandın, geç kalacağız!" demesi ile etrafa baktım. Koca sınıf boştu. Kapıdan içeri giren Barkın "Arabayı hazırladım." dedi.
Doğru ya, deniz'e gidecektik. Bakışlarım üçlüde gezindi. Kalbim deli gibi atıyordu. Bunlar bana aşıktı.
Hızla aya kalktım ve çantamı aldım. Ceyhun elini saçlarıma koyacaktı ki kaçtım hemen. Duru arkadan sinsice gülerken Ceyhun vazgeçmedi ve "Sincap!" diye bağırdı. Utanıyordum!
Elini sonunda saçlarıma daldırdı ve ilerlemeye başladık. Yanaklarım yanarken "Utanma." diye fısıldadı. "Utanmıyorum." dedim. Güldü ve "Kesin öyledir." dedi ve saçlarıma öpücük kondurdu.
Bedenim yanıyordu. Onları teker teker öpmek istiyordum.
Arabaya karaoke'ye giderken ki düzende binmiştik. Hala uykum vardi. Arabada herkes neşeyle konuşurken başımı Ceyhun'un omzuna koydum. Ceyhun beklemediği için döndü, bedeni kaskatı kesildi.
Sol gözünü kaşımaya başladım. Eli saçlarımı buldu. "Uykun mu var?" dedi nazikçe. Dün tüm gece salak salak hayaller kurduğum için uyuyamamıştım. Bu yüzden evet, deli gibi uykum vardı.
"Hıhı." demekle yetindim sadece. "Uyu güzelim. Ben seni taşırım." dedi. Bu dediği yüzümde gülümsemeye sebep olurken Atalay kitabıyla kafama hafifçe vurdu. Acımamıştı, hatta kitabı hissetmemiştim bile.
Bu gülmeme neden olurken "Eğer açsan, uyuma. İlk önce karnını doyuralım bebek." dedi. Gözlerimi yeniden kapattım Ceyhun, Atalay'ın kitapla vurduğu yere elini koyarken. Sonra eğildi ve o yeri öptü. Nefesim kesilirken yüzümü Ceyhun'un boynuna gömdüm. Toprak kokusu burnuma dolarken "Aç değilim." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa