⁸²

10.2K 750 164
                                    

Normalde saat sekizde gelecekti ama sekizde bir isim olduğu için erken yayınlayacağım MDGSMGDMSGDMSGDJDG

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar bebekler 💗


⁸²

"Ah, Ceyhun!"

Hızla Ceyhun'un koluna bir tane yapıştırdım. Yüzümü diğer tarafa çevirdim ama bu sefer Barkın dudağıma yapıştı.

Atalay kulağıma üfleyince ve ben beklemediğim için dudaklarımdan yüksek sesli bir inleme koptu.

Eve girdiğimiz gibi beni kapıya yaslamışlar, sömürüyorlardı!

Bedenim yanarken hızla aradan sıyrıldım ve oturma odasına koştum. Yarın okula penguen gibi gitmek istemiyordum.

Ceyhun oturma odasına girdiğinde görüş acıma ilk alt kısmı girdi. O, çoktan uyanmıştı...

Yutkundu ve "Ben duş alacağım." dedi. Sonra arkasından Barkın girdi. Atalay da girince üçünün de uyanmış uçaklarına baktım.

Deliğim benden bağımsız kasılırken Barkın "Biz de duş alalım." dedi. Böylece herkes kendi odasındaki banyoya gitmişti.

Titrek bir nefes verdim. Dudaklarımı birbirine bastırdım ve ayağa kalktım. Kapının önüne bırakılmış çantamı alıp çalışma odasına geçtim.

Onlarla vücudumun bir olmasını isterdim ama yarın okul vardı. Morluklarla kaplı bir boyun ve ağrıyan bir bel ile gitmek istemiyordum.

Telefonumu çıkardım ve Duru'ya ödevleri soran bir mesaj attım ama o da bilmediğini söyleyince Sezgin'e yazmaya başladım.

Ona aynı mesajı attığımda mesaj bir dakika geçmeden görüldü olmuştu. Bana ödevleri atmıştı. Teşekkür ettiğimde de klasik ne demek muhabbeti dönmüştü. Çok ödev yoktu.

Kırk dakikaya bitirdiğimde ödevleri üçlü de teker teker çıkmıştı banyodan. Bugün anlatılan konuları tekrar etmeye başladım bu sefer.

İlk gün olduğu için pek bir şey işlenmemişti. Üçlü buraya geldiğinde yutkundum. Atalay elini saçlarıma koydu ve "Konu tekrarı mı yapıyorsun?" dedi.

Başımı kaldırdım ve onun siyah gözlerine baktım. Kocaman gülümsedim ve "Hıhı!" dedim. Barkın "İstersen bugün işlediğin konuyu tekrar etmen amaçlı anlatabiliriz." diyince hızla Barkın'a baktım ve "Ay, olur!" dedim.

Ceyhun hızla eğildi ve dudağıma öpücük kondurup çekildi. Barkın'dan önce davranıp hızla boştaki sandalyeyi çekti ve sağıma oturdu. Barkın da hızla boştaki diğer sandalyeyi alıp sağıma oturdu.

Barkın keyifle Atalay'a baktı. Bende Atalay'a baktım. Atalay odadan çıktı ve elinde bir kitapla geldi. Anlaşılan yine kitap okuyacaktı.

Boştaki sandalyeyi çekip Ceyhun'un yanına oturdu ve kitabının orta sayfalarından birini açıp okumaya başladı.

Barkın "Başladı yine." dedi gülüp ve bana baktı. "Kendini sakinleştirmeye çalışıyor." diyince "Neden ki?" dedim.

Ceyhun kenardan sırıtarak "Çünkü şuan üçümüz de patlamaya hazır bomba gibiyiz." dedi.

Yanaklarım yanarken hızla kitaba döndüm ve "Anlatın hadi." dedim. Evet, aslında konuyu değiştirmeye de çalışıyordum ve şuan çok utanıyordum.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin