Bu bölüm yazarın özleminden bahsedilmiştir
Hatırlatma: seksi yazarınız tarafından
Seksi yazarınızin kız kardeşi şuan sokakta best friendi erkek arkadaşıyla benim onu onunla shiplediğimi bilmeden oynuyor....
Ama bu bir sır şşşş
Ben şimdi bı yeni kurgunun birinci bölümünü yazıyım ama bu da bir sır
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalaaaar 💗
⁴⁷
Burnumu çektim ve pencereden oynayan çocuklara baktım. Çok güzel saklambaç oynuyorlardı. Bu daha çok aglamama sebep oldu.
Barkın "Yavrum niye ağlıyorsun?!" dedi yeniden. "Baksana." dedim çocuklara bakmaya devam edip.
Bı beş dakika önce ağlamaya başlamıştım. Sebebi de çocukluğumu özlememdi. Ben buraya gelmeden önce, ortaokulda hep oyun oynardık. Hatta lisenin ilk yıllarında bile oynardım ama şimdi bir anda büyümüş ve oyun denilen şeyi unutmuştum.
Şimdi o eski güzel anıları düşününce özlemiştim. Keşke hiç büyümeseydim!
Ayrıca o kuzen meselesine gelirsek, onlara bana böyle yaptıkları için ceza vermiştim. Belki basit ve çocukça bir cezaydı ama tam üç gün beni öpmelerine izin vermemiştim. Hatta bunun üzerine Ceyhun duvarı bile öpmüştü.
Öyle ki onları önüme alıp konuşmuştum da. Hiçbirimiz bir daha birbirimizi kıskandıracak hareketler yapmayacaktık. Eğer yaparsalar ayrılacağımı dile getirmiştim. Ve onlar da zaten bir daha yapmayacaklarına söz vermişti.
Atalay "Çocuklar çok mu tatlı?" diyince Ceyhun "Biz bir tane yapabiliriz Sincabım!" demişti. "Erkekler hamile kalmaz ki!" diyip daha çok ağladım.
"Benim sizden çocuğum da olmayacak!" diye yakarınca üçü de gülmüştü.
"Gülmeyin!" diyince Barkın "Gece gündüz çalışırız hamile kalman için yavru." demişti. Koluna vurdum ve "Sapık!" dedim.
Atalay "Bugün fazla bebeksin." dedi ve beni belimden tutup kucağına aldı. Camın önündeki sandalyeye kendisi oturdu, bende kucağına. Sırtımı okşamaya başladı ve "Anlat bakalım babacıklarına, neden böyle ağlıyorsun?" diyince burnumu çektim ve yüzümü çikolata kokan boynuna gömdüm.
Ceyhun de saçlarımla oynamaya başladı. Barkın da yere çömeldi, elimi tutup ilk avucuma öpücük kondurdu ve sonra elime masaj yapmaya başladı. "Çocuklar saklambaç oynuyor." diyince Ceyhun "Onları mı kıskandın?" dedi.
Başımı geriye çektim ve Ceyhun'a bakıp başımı olumsuz anlamda salladım. Dudaklarımı büzdüm ve Atalay'ın tişörtünde olan yazıya bakıp konuşmaya başladım.
"Ondan değil, çok güzel oynuyorlar ve tatlılar. Sadece..." dedim ve elimle tişörtün eteğini tutup tişörtün eteği ile oynamaya başladım. Bakışlarımı da elime götürdüm ve yeniden dudak büzmeye başladım. Ceyhun elini saçlarımdan çekmeden yere çömeldi.
Atalay da öne düşen saçlarımı geriye aldı. Barkın ise "Devam et yavru, anlat bize seni üzen şeyi." dedi. Yutkundum ve ona baktım. Gözlerim yeniden doldu, dudaklarım benden bağımsız daha çok büzüldü.
Barkın korkuyla "Yanlış bir şey mi dedim?!" diyince hızla başımı iki yana salladım. Atalay "Bebeğim, ağlama balım." dedi. Ceyhun "Şeftali suyu verelim mi sana?" diyince yeniden başımı olumsuz anlamda salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa