⁵²

15.1K 1K 397
                                    


Bana ellerini veeeeer

Hayat seni sevince guzeeeeel

BUGUN MUTLUYUM

BUGUN KAPTANIMA TAM DORT BOLUM GAZDİM

BUGUN KAOTANİM İLE COCUK YAOİCAZ NXGSNZGZMZHZMZGZM

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalaaaaar 💗



⁵²


"Ya, ama haksızlık bu!" diye bağırdım Ceyhun gülerken. Öyle bir müzik vardı ki, kendi sesimi zor duyuyordum. Bizde olan bakışları saymıyordum bile.

Mekana geldiğimiz zaman müdür keyfini çıkarmamızı söylemişti. Şuan herkes kafasına göre dans ediyordu. Partnerlerin beraber dans ettiği müziği akşama ayırmışlardı. Şuan saat sekizde ve yarım saat sonra da yemekler için servis açılacaktı.

Bize gelirsek, dördümüz de masamıza oturmuştuk. Benim canım sıkılınca Ceyhun ile parmak güreşi yapmıştık ama durmadan o kazanıp kazanıp duruyordu.

"Botsun sen, ondan hep kazanıyorsun!" dedim önüme dönüp. Güldü ve şakağıma öpücük kondurdu. "Bebek misin sen, kaybetmeyi kabul etmiyorsun?" diyince Atalay gülmüş ve "Öyle zaten." demişti.

Hızla başımı Atalay'a çevirdim ve dil çıkardım. Bakışları çıkardım dile gitti. Titrek bir nefes verdi ve elini, dizimin hemen üstüne, çıplak bacağıma koydu. Gözlerim irileşirken "Dilini ısırırım." dedi.

Hızla dilimi geriye çektim ve önüme döndüm. Ceyhun sandalyenin arkasından elini koydu ve belimi kavrayıp yeniden okşamaya başladı. Saçlarıma dokunmasına izin vermeyince belimi okşamıştı tüm gün.

"Barkın nerede kaldı ya?!" dedim bedenim yanarken. Atalay da baş parmağı ile çıplak bacağımı okşamaya başladı.

Susadığımı söyleyince bana su almaya gitmişti bar kısımdan. Görüş acıma giren beyaz takım elbiseli kişi ile gülümsedim. Önüme bardakta şeftalili meyve suyu koydu.

"Bunu nerden buldun?" dedim. Sandalyesini çekti ve Ceyhun'un hemen yanına yerleştirdi. "Bulurum ben yavrum." dedi. Burada hep alkollü içecekler vardı. Müdür bugüne özel herkesin içmesine izin vermişti.

"Alkol de içebilirdim." dedim pembe pipet'e dudaklarımı koyup şeftali suyunu içmeye başlamışken. Ceyhun "Sincap ve alkol?" dedi. Barkın "İmkansız." dedi. Atalay da bacağımı hafifçe sıkıp bıraktı ve "Zararlı." dedi.

Dudaklarımı pipetten çektim ve "Sizde iyice babam oldunuz ya!" dedim. Atalay "Zaten öyleyiz." diyince yanaklarım yandı. "O manada demedim!" dedim.

Yarım saat sonra servis açılmıştı. Acıkmıştım. Hızla ayağa kalktım ve "Yemek alalım." dedim. Sıraya geçtik ve tabakları aldık.

Herkes istediği yemeklerden koyuyordu. Ben ne kadar pasta kurabiye alsam da Atalay da tabağına o kadar sebze alıyordu.

Durdum ve Atalay'a baktım. "Atalay." dememle o da durdu ve bana baktı. "Bebek?" dedi. "Sen niye hep sebzeli yemekler yiyorsun?" dedim ve elimle kurabiyeleri gösterdim. "Biraz kurabiye yesene." diyince "Tek yediğim tatlı sütlaç." demişti.

Ceyhun yanıma geldi ve "Bu bedene nasıl sahip oldu zannediyorsun Sincabım?" dedi. Barkın da onu destekledi ve "Sağlıklı besleniyor, sen sabah uyurken her gün saat beşte spora gidiyor. Bizde Ceyhun'la spor yapıyoruz ama bu kadar değil." dedi.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin