Evet evet yine ben
Şey normalde bu kitabın en fazla otuzuncu bölümde bitmesi gerekiyordu
Yani en azından ben öyle düşünüyorum ama şuan...
86...
😃
Diyecek pek sözüm yok, yorgunum...
Ve sonda küçük bir duyuru yapacağım büyük ihtimalle bir kaciniz tahmin ediyordur
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar yavrular💗
⁸⁶
"Salak!"
Ceyhun'un koluna vurmam ile Ceyhun yalandan acımış gibi yaptı ve "Ay, acıdı!" dedi.
"Sus, konuşma!" dedim sinirli bir şekilde. Aptal çocuk!
Güvenliğe babam olduğunu söylemişti. Güvenlikte inanmamıştı. En sonunda bana kendisine 'babacığım' dedirtmişti. Güvenlik böylece sorguya çekmeyi kesmişti.
Çok utanç vericiydi!
Yüzümü, Ceyhun'un boynuna gömdüm. Toprak kokusu doldurdu burnumu.
Güvenlik çıkmamızı söylemiş ve gitmişti. Ceyhun'la şuan okulun bahçesinin önündeydik. Ve ben Ceyhun'un kucağındaydım. Beni kucağına almıştı.
"Utandın mı?" dedi. Boynunu ısırınca "Ay!" yaptı. Beklemiyordu. Bu beni güldürürken "Sincaplar ısırır mı Sincabım?" dedi. "Evet, ısırayım mı bir daha?!" dedim.
Hızla dudaklarıma öpücük kondurdu ve "Tırnaklarınla çizmeni tercih ederim." dedi sırıtıp. Bir süre yüzüne baktım anlamayarak. Anlamını çakınca hızla kafasına vurdum.
"Yapma imalar, sus!" dedim ve bacaklarımı salladım. Şuan okulun önündeydik. Tehlikeliydi ve okulun içindeki güvenlik her an bahçeye çıkabilirdi.
"İndir beni." diyince "Kalçan acımıyor mu güzelim?" dedi. "Acıyor ama arabaya bineceğiz zaten." diyince "Yok, binmeyeceğiz." dedi. Kaşlarım çatıldı omzundaki sırt çantama bakarken.
Mavi gözlerine baktım ve "Nasıl yani?" dedim. Gözleriyle arkamdaki bir yeri işaret etti. Başımı oraya çevirdim ve siyah motora baktım.
Şaka yapıyor olmalıydı. Yamaha R6 olan bu motor, onun olamazdı?
Emin olmak adına başımı yeniden Ceyhun'a çevirdim. Ceyhun alt dudağını dişlemiş bana bakarken yeniden motora ve hemen ardından yeniden Ceyhun'a baktım.
Güldü ve alnıma öpücük kondurdu. "Güzelim bizim o." diyince "Şaka, değil mi?" dedim. Başını olumsuz anlamda salladı ve "Gerçek Sincabım. Motorun üzerindeki kaskı görmüyor musun?" dedi.
Hızla başımı motora çevirdim. Üzerinde siyah kaskın yanında gördüğüm sincaplı kask ile gülmeye başladım.
"Ceyhun!" dedim gülüşlerimin arasından. O da güldü ve yanağımı öptü motora ilerleyip. Motora geldiğimizde beni yavaşça ayaklarımın üzerine bıraktı.
Belim ağrırken yavaşça motora dokundum. Çok, çok güzeldi...
Gözlerim parlarken "Çalarım ben bunu." dedim. Güldü ve elini saçlarıma koydu. "Sincabım zaten senin de motorun ama Atalay'dan kesin talimat var. Motor'u ben kullanacağım şekilde binebilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa