AZ DAHA BOLUM ATMAYİ UNUTUYORDUM NSGSMSGSMGSSMGSMAGSBu arada insta hesabı açtım aynı zamandaaaa
TURUNCU KAFA'DAKİ ANA KARAKTERLER İCİN PARODİ HESAP ACİLDİ ARKADASLAR İNSTADA
KOSUN İSTEK ATİN COK GUZEL SEYLER OLCAK İNANİN YAZARİNİZA
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar💗
⁴²
"Hocam ben okumasam?" dedim acıyan boğazım ile. Dün Atalay boğazıma kadar kökleyince boğazım acımıştı. Şişmişti de büyük ihtimalle.
Edebiyatçı "Neden?!" diye bağırınca Duru alttan alttan güldü. Dün yaşananları tahmin etmişti bende bahane bulamayınca anlamıştı. "Boğazım acıyor da." diyince sınıftaki birkaç kişi bana bakmıştı.
Hoca derin bir nefes vermiş ve "Duru, sen oku o zaman." dedi. Duru'ya baktım sırıtıp. Duru "Ne, hocam!" diyince hoca bağırarak "İtiraz etme ve oku!" dedi. Duru okumaya başlayınca dirseğim sıraya koydum ve elimi yanağıma koydum. Deftere baktım, takip ediyormuş gibi yaptım ama aklımda olan şey ne defter ne de mu metindi.
Aklımda olan kişilerdi. Sevgililerimdi.
&
Tenefüs ile benimkiler gelmişti. Atalay elindeki poşeti masaya koydu. Ona baktım yanaklarım yanarken. Dün olan şeyleri unutamıyordum. Yutkundu ve eğilip alnıma öpücük kondurdu.
Bedenim cayır cayır yanarken "Tanıdık bir doktorla konuştum boğaz ağrısı için. İlaç yazdı." dedi. Çığlık atmak istedim utançla. Duru kenardan gülerken"Teşekkür ederim." dedim ve ilacı açıp içtim.
Tüm bu süre boyunca beni izlediler. Yutkundum. İlacın tadı iğrenç olduğu için yüzümü buruşturdum. Barkın "Kötü müydü tadı?" diye sordu. Ona baktım ve başımı salladım.
Ceyhun önüme krem koydu ve "Bacak aran için." diye fısıldadı. Gözlerim irileşirken Duru "Yuh!" dedi. Hızla kremi aldım ve sıranın altına koydum. Ona baktım ve "Teşekkür ederim." dedim zoraki bir sesle.
Barkın elini pantolonunun cebine koydu ve küçük, ayıcıklı çikolatalar çıkardı. Gözlerim irileşti. "Bana mı?!" dedim utancım çoktan giderken. Diğer elini de cebine soktu ve iki avuç ayıcık çıkardı. "Oha!" dedim.
"Senden başka kime olacak yavru?" diyen Barkın ile ellerimi birleştirip çukur yaptım ve elimi ona uzattım. Elime baktı ve "Ellerin çok küçük." dedi. Yanaklarım iyice yanarken avucuna bıraktı tüm çikolatayı.
Ayıcıklı çikolatalar avucumu doldurup etrafa saçılırken Ceyhun "Etrafa dağıldı sincap." dedi. Üçlü yerdeki çikolataları toplamaya başladı, ben de çikolatalarıma. Masaya koydum Duru hızla bir tane alırken. Ona baktım kötü kötü. Elini saçlarıma koydu ve karıştırıp "Ben sana sonra fındıklı çikolata alırım." dedi.
Bu teklifi ile bir tane yemesine izin verdim. Üçlü yerdeki kedi masaya koyduğunda çoktan beş tanesini yemiştim. Atalay "Hepsini yememelisin." diyince ona baktım. Ağzım çikolata doluyken gülümsedim, yanaklarım daha çok şişti.
Atalay yanaklarıma baktı ve hafifçe güldü. Ceyhun hızla telefonunu çıkardı ve ben daha ne olduğunu anlamadan çekti. "Şuan gerçek bir sincapsın!" diyince hızla ona baktım ve kaşlarımı çattım.
Hızla ağzımdaki çikolataları yuttum. Tadları çok güzeldi. Çatık kaşlarımla Ceyhun'a bakarken "Ne demek istiyorsun, yanaklarım mı var benim?" dedim. Ceyhun yutkundu ve "Öyle demek istemedim güzelim, senin fiziğin gayet yerinde." dedi.
Atalay elini saçlarıma koydu ve okşamaya başladı. Bu benim hoşuma giderken "Biraz kilo alsan hiç fena olmazdı. Yanaklı halini görmeyi isterdim." diyince Barkın "Evet, tombik halini görmek isterdik." dedi.
Ceyhun "Sincap gibi yanakların olsaydı çok tatlı olurdun!" diyince ona baktım. "Kilolu halimi sever misiniz ki gerçekten?" diyince üçü de tereddütsüz "Evet." demişti.
Yanaklarım yanarken "Ben böyle iyiyim." dedim. Ceyhun önümde eğildi ve başını dizime koydu. Kafasına sürtünce çığlık atmamak için yutkundum. Durdu ve gözlerini açıp alttan bana baktı. Mavi gözleri parlarken "Biz senin her halini seviyoruz, her halinle güzelsin zaten." dedi.
Sınıftakiler buraya bakıyordu ve koridorda bir kalabalık oluşmuştu. Eğer şuan çok kişi olmasaydı belki onu öpebilirdim!
Yutkundum zil çalarken. Elimi Ceyhun'un saçlarına daldırdım ve eğilip yanağına öpücük kondurdum. Geriye çekilip başını kaldırınca yüzüne yaklaştım ve "Seni seviyorum." diye fısıldadım. Atalay üzerime eğildi ve "Ben?" dedi.
Başımı kaldırdım ve onun siyah gözlerine baktım. "Seni de seviyorum." diyince Barkın yandan öpücük kondurdu ve bir kolunu Atalay'ın sırtına koyup üzerime eğildi o da. "Peki ya ben?" diyince onun yeşil gözlerine baktım.
Bedenim cayır cayır yanarken "Seni de seviyorum." dedim. Üçüne de teker teker baktım, üçünün de bakışları dudaklarıma indi.
Duru "Hoca geliyor diyince hızla çikolataları masanın altına sakladım. Derste gizli gizli yerdim. En arka sırada oturuyorduk zaten. Duru dikleşti ve ilk dersten beri uyuyan Güneş'i nazikçe dürttü.
Midesi ağrıyordu ve ilk derste izin almıştı uyumak için. Hocalar onu sevdiği için izin vermişti ama gelen matematikçi asla izin vermiyordu. Ne olursa olsun hemde.
Atalay eğildi ve çeneme öpücük kondurdu. Ceyhun avuç içimi öperken Barkın saçlarıma öpücük kondurdu ve üçü de aynı anda geri çekildi.
Hoca sınıfa girince üçü de kapıya ilerledi. Hocaya selam bile vermeden çıktılar çünkü onlar da buradaki çoğu hocayı sevmiyordu.
Yanaklarım yanarken dirseğim sıraya koydum ve çenemi elime yasladım. Tüm ders boyu gizli gizli alttan çikolata yemiştim. Sıranın altı hep çikolata paketiyle dolmuştu.
Duru'nun kolumu dürtmesi ile ona baktım. "Ne var?!" diye fısıldadım ağzımda çikolata varken. "Onlar seninki değil mi?" dedi kendi tarafındaki cami işaret ederken. Hafifçe eğildim ve basketbol takımına baktım.
"Saçmalama, basketbol takımı o!" diye fısıldayınca hoca "Arka sıralar, dinlemiyorsanız bile sessiz olun!" diye bağırdı. Duru'ya kötü kötü baktım. Yandaki kızlar alttan telefona bakıp güldü. Onlara baktım.
"Oha, basketbol takımına girmişler!" diyen kızlar ile "Kim?" dedim. Sarışın olan bana baktı ve "Senin arkadaşların." dedi. Arkadaşlarım mı?
"Onlar kim?" diyince "Üçlü." demişti. Sırıttım. Tabi ya, bu aptalların hiçbiri, onların benim sevgililerim olduklarını bilmiyorlardı. Duru koluma vururken ona baktım ve "Ne?!" diye fısıldadım.
Hoca "Güney!" diye bağırınca hızla hocaya baktım. Duru koluma vurunca ona baktım. Hoca tahtanın önünden beni azarlarken Duru bize bakan üçlüyü gösterdi. Bir dakika.
Gözlerim irileşirken üçü de güldü. Ceyhun elini kaldırdı ve el salladı. Bakışlarım üzerlerinde sadece basketbol takımının üstü vardı. Kenardan kaşları görünüyordu her birinin!
Çığlık atmak istesem de yapamadım. Kızların dedikleri doğruydu.
Bu üç'ü, onları zaten hiç kıskanıyormuşum gibi bir de basketbol takımına girmişti!
🍯
GUNEY DAHA NE KADAR KİSKANİCAK YA NZGSMZGMAGSMSGZ
COCUK KİSKANA KİSKANA BİPOLAR OLUCAK ARTİK
AMA MERAK ETMEYİN, YAZAR KARMA YAPACAK 💪🏻
NEYSE İSİM GUCUM VAR BENİM SAAT ALTİDA DA ALFAYA BOLUM ATİCAM
Instagram hesabım: mmadamoisellle
OPTUUUUMMM
MWUAH MWUAAAAAAH 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa