Eveeeet
Sonunda ballı bölümün bı kısmı
Diğer kısmı doksaninci bölümdee
Adamlar o kadar azgın düşünün MGDMSGSMSGSMDG
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar ballarım💗
⁸⁹
"Dur, dur Ceyhun dur!" dedim ağlar gibi bir ses çıkarıp. Parmaklarımın arasındaki saçları çektim ve Ceyhun'un göğsümü emmesini kestim.
Evet, ben yine çırılçıplaktım yatakta. Beni soymuşlardı ve pembe, ayıcıklı çarşafın üzerine koymuşlardı.
Ceyhun dilini dışarı çıkarttı ve sırıttı. Barkın kenardan yanağıma öpücük kondurdu ve hızla elinde bir koli balla Atalay içeri girdi.
Nefes nefese kalmıştı. Yataktaki bana baktı. Gözleri bedenimde dolaştı. Titrek bir nefes verdi, yutkundu.
Atalay bal almaya gitmişti, Ceyhun ve Barkın da beni soymuştu.
Gecenin bilmem kaçıydı şuan...
"Götler, bensiz mi başladınız?!" dedi ürkütücü bir sesle ve hızla yanımıza geldi. Ceyhun geriye çekildi ve "Bal görevi sendeydi." dedi.
Bal kaseleri dolu olan kutuyu yatağa koydu Atalay ve yeniden bana baktı. Çok utanıyordum. Hızla ellerimi yüzüme götürdüm ama Barkın bileklerimden tuttu.
Ona baktım. "Utanma, her zaman gördüğümüz bir şey." dedi gülerek. "Çok utanıyorum ama!" dedim utançla.
Ceyhun bir anda dudağıma yapıştı ve minik bir öpücük kondurdu. "Utanmana gerek yok Sincap!" dedi.
Atalay bir tane bal şişesini aldı ve kapağını hiç zorlanmadan açtı. Sol elini göğsüme değdirdi. Soğuk eliyle titredim.
Yavaşça elini göğsümde dairesel hareketlerle gezdirdi. İnlememek için alt dudağımı dişledim ve daha fazlası için gözlerine baktım.
Sanki az önce utanan ben değilmiş gibi...
Fazla mı arsızlaşmıştım?..
Hepsi bu üçü yüzündendi!
İşaret parmağıyla göğüs ucumu itti, dudaklarımdan inleme firar etti. Ceyhun nefesini erkekliğime verince gözlerim irileşti.
Hızla başımı eğip Ceyhun'a baktım. Barkın üç parmağını bal'a daldırdı. Bu aklıma başka şeyler getirirken parmağını yavaşça çekti.
Anladım. Bu gece uzun bir gece olacaktı. Ve bugün sadece ben değil, bu odada bal kaplanmış olacaktı.
Barkın elini göğsüme getirdi ve üç parmağını ayırdı. Parmaklarından akan bal yavaşça bedenimi buldu. Tenime değen soğuk bal beni titretti.
Ceyhun bir anda elinde siyah bir göz bandanası ile geldi. "Bunu deneyelim mi Sincap?" dedi ben avuçlarımdaki çarşafı sıkarken.
"Gözlerimi kapatırsanız, göremem ki." dedim ve yutkundum. Gergindim zaten. Sanki ilk defa beraber oluyorduk.
"Olay da burada zaten yavrum. Daha iyi hissedeceksin." dedi Barkın. Yutkundum ve "Tamam." dedim. Beni zorlayacak bir şey yapacaklarını düşünmüyordum. Ayrıca merak ediyordum.
Gözüme bağlanan şeyle siyah beni karşıladı. Ben uyum sağlamaya çalışırken sol kulağımda biri nefes verdi. Tüylerim diken diken olurken erkekliğim akıntı yaptı, sızladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa