COK ZİRLAMAYİJ DİYE HEMEN HELDİM DKDHSKGDMSHDMXKAHVEDEN NEFRET ETTİGİM HALDE FAL İCİN İCTİM VE AZ DAHA KUSUYOFUM
AMA İYİYİM İYİ
SİMDİ SİZİ DAHA FAZLA TUTMAYAYİM EMİNİM Kİ SABİRSİZSİNİZ
BU SEFER FOTO KOYMADİM AMA YİNE GUZEL Bİ LİBİDO ARTTİRİCİ SARKİYLA HELDİM
Medyadaki şarkı ile okunması önerilir.
İyi okumalar bebekler 💗
⁶¹
Gözyaşım akarken "Dur, dur!" dedim ve içimde Atalay'ı sıktım. Atalay küfür savurdu ve boynumu ısırdı.
Masada geçen fantezi bitmiş, şimdi yatakta devam ediyorduk ve ben zevkten dört köşe olacağımı biliyordum. Ama şimdi durmazsak götünüm kalmayacağını da biliyordum.
Ceyhun kalçamı ayırdı ve "Ne demek dur?" dedi. Erkekliğime dokunan Barkın ile inledim. Tamam, bir kez daha yapabilirdik.
Hadi ama, bunun bir kez olmayacağını biliyordum.
Yutkundum ve erkekliğimi Barkın'ın erkekliğine sürttüm. Barkın ağzıma erkekliğini sokmak istese de boğazımın ve dudak kenarlarımın ağrıdığını söylediğim için sokmamıştı.
Daha fazla canımı acıtmak istemediğini söylemişti. Bu yüzden elini kullanıp, ikimize dokunacaktı.
Bulunduğumuz pozisyona gelirsek, Barkın yatakta uzanıyordu ve bende onun üzerindeydim. Geçenki ile aynı pozisyondu aslında.
Atalay "Sıkma kendini." dedi. Göğsümü Barkın'a sürttüm ve "Tek seferlik." dedim. Ceyhun kendini içime doğru itince gözlerim irileşti.
Dudaklarımdan inleme firar ederken Atalay kendini geriye çekti ama tam çıkmasına az kalmışken Ceyhun kökledi. Çığlık attım.
Bunun üzerine Atalay "Piç." diyip kökledi. Ceyhun güldü ve "Bu sözü en son basketbolda elinden topu aldığımda söylemiştin." dedi.
İçimde ikisini sıkarken Barkın güldü ve dudaklarıma yapıştı. Hızla öpüşüne karşılık verdim. Çok, dolu hissediyordum. Sanki, nefes alacak yerim yokmuş gibi. Onlarla boğuluyormuş gibi.
Bedenim yanarken Atalay kendini biraz daha itti. Hızla başımı geriye attım ve inledim. İçimdeki iki erkeklik, sınırlarımı zorluyordu.
Acımıyordu aksine, fazla zevk veriyordu.
Atalay güldü ve "O topu elinden alıp karşı potaya bakmadan nasıl girdirdiğimi de hatırlıyorsundur umarım." dedi. Ceyhun "Piç." dedi ve hızla kendini geriye çekip kökledi.
Atalay güldü ve "Bu lafı en son kaybettiğin iddiada duymuştum." dedi. Sonra bir şeyi hatırlıyormuş gibi yaptı. "Ah, doğru! Sen her zaman kaybediyordun gerçi."
Ceyhun hızla kendini kökledi yeniden. Atalay inledi, aynı anda inledim. İnlemelerimiz birbirine karışmışken Barkın erkekliğini erkekliğime yasladı ve "Şimdi içinde ikisi de en dibe girme yarışı yapacak." dedi.
Gözlerim irileşirken hızla Barkın'a baktım ama bakmamla kaldı. İkisi de aynı anda kendini geriye çekip içime kökledi.
Çığlık attım. Prostatıma değen iki penis ve önden bir anda bizi çeken Barkın ile dayanamadım ve inleyerek boşaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa