Evet, sonunda beklediğiniz bölüm
Bu bölüm için konuşmayacağım. Tek diyebileceğim bir şey var, onun da fotoğrafı var. Bu yüzden susup sadece fotoğraf koyuyorum.
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.Nefes almayı da unutmayın.
İyi okumalar💗
⁴¹
Dudaklarımdan yeniden bir inleme firar etti. Bedenim titrerken Atalay yatağa oturdu. Arkamdaki Barkın çenemi tuttu ve kendisine çevirip dudaklarımı Atalay'dan ayırdı.
Dilimdeki salya dudaklarıma bulaşırken hızla dudaklarıma yapıştı. Bedenim titrerken dilini dudaklarımdan içeri itti. Kalkmış erkekliğimi Atalay'a sürttüm.
Dili dilime değerken Ceyhun bir elini göğüs ucuma sürttü ve itti. Gözlerim irileşirken hızla inledim. İnlemem Barkın'ın dudaklarında kayboldu. Ceyhun boynumu öptü. Bedenim titrerken Atalay beni yatağın ucuna oturttu ve geriye çekildi.
Dudaklarımı nefes almak için Barkın'dan ayırdım ama tekrar yapıştı. Tekrar ayırınca boynuma geçti Ceyhun gibi.
Atalay elini belli olan erkekliğine sürttü. Bakışlarım oraya gitti, kalbim deli gibi atarken. "Süt ister misin küçük bebek?" dedi. Anladım. Ağzıma almamı teklif ediyordu. Elimi onun gibi erkekliğine sürttüm. Dişlerini birbirine bastırdı.
"Sütü severim babacığım." diyince saçlarıma daldırmış elini ve "Süt için emmelisin." demişti. Ceyhun "Sikerim sütünü." dedi ve kalçama dişlerini geçirdi. Gözlerim irileşirken inledim ve yataktan indim. Göğsüm yatak kenarına sürtündü.
Barkın kalçama vurdu ve "Sıra bize de gelecek, biliyorsun değil mi?" dedi. Ona baktım ve "Babacıklarımı yarı yolda bırakmayacağım." dedim.
Ceyhun pantolonumu çıkardı, bende Atalay'ın önünü açtım. Boxer'den belli olan koca erkekliği ile yutkundum. İstiyordum. Onu ağzıma almak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa