Az daha bölüm atmayı unutuyordumBiriniz de haber etmiyo aaa
Ayıp değil mi insan bı haber eder ya NDGSMXYSMGXMSGF
OF OF
AMA GUXEL BOLUMLE GELDİM AAAAAA
AAA AAAAAAAA
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar bebekler 💗
⁶⁸
Kalçama attığı küçük şaplak ile dudaklarımdan yeniden bir inleme kaçtı. Sabahtan beri, evet, sabahtan beri göğüslerimi emiyor, sıkıyordu.
Evet, ben bu şekilde çoktan gelmiştim bile.
Ama o inatla, alt tarafına hiçbir şekilde dokunmuyordu. İçimde istiyordum işte! Deliğim kasılıp gevşiyordu.
Yine de biliyordum ki, bu yapacağım seks en iyi seks olmayacaktı. Üçüyle ne kadar tek tek sevişsem bile bir gerçek vardı. Bu gerçekte en iyi hissettiğim zamanın, iki kişinin aynı anda girmesiydi.
O yaşanılandan sonra sadece Barkın'ın şuan girmesi bana yeterli gelmeyebilirdi hatta. Öyle bir histi ki o gün yaşadığım deneyim, her yerimden dolu, nefes alamayacak gibiydim.
Barkın "Şuan sadece ben varım." dedi. Yeşil, kesin gözlerine baktım. "O gün ki gibi haz alamazsın ama sana şuan, tek kişiyle yaşayabileceğin en iyi deneyimi vereceğim." dedi. Sonra dediği bir şeyi ölçmüş olmalı ki durdu ve bana baktı. "Gerçi, artık sadece biz varız, bizden başka biriyle hiçbir deneyim yaşayamazsın."
Bir anda kalçama şaplak attı ve "Babacıklarından başka biri yok, değil mi yavrum?" dedi. Attığı şaplak deliğimi kasarken titredim. Barkın'ın attığı şaplaklar nedense canımı yakmıyordu. Aksine hoşuma gidiyor hatta ve hatta haz veriyordu.
Ağlayacak gibi oldum, aldığım hazla alt dudağımı dişledim. Kalçama öncekinden daha sert bir şaplak attı ve "Bana sorumu tekrarlatma yavru ceylan, cevap ver." dedi.
"Evet babacığım." dedim. "Sadece siz." diyince iki parmağını ağzıma getirdi. Bakışlarım uzun, kemikli ellerine gitti. Damarları bile görünüyordu.
Yutkundum ve elini tuttum. "Çok güzel." diye aklımdakini fısıldayınca güldü. Dudaklarımı araladım ve parmaklarını ağzıma aldım.
Parmaklarını emmeye, dilimi iki parmağının arasından geçirmeye başladım. Kendimi kaldırdım ve erkekliğimi bacağına sürttüm ama bir anda kalçama diğerlerinden daha sert bir şaplak attı. Gözlerim irileşirken boşalacak gibi oldum.
Böyle şeyleri sevdiğimi bilmiyordum.
Ama hoşuna gidiyordu.
"Babandan izinsiz, babana sürtünüyorsun yavrum." Yutkundum parmaklarını ağzımdan çıkarırken. "Ne istediğini söyle." dedi. Dudaklarımdan inleme firar etti. "İçimde." dedim.
Sırıttı ve ıslattığım iki parmağını deliğime götürdü. Nefesimi heyecandan tutarken parmaklarını deliğimin etrafında gezdirdi. Gözlerimi kıstım ve elimin tersini dudaklarıma getirip baskı yaptım.
"Neyi içinde istiyorsun?" dedi inatla. Deliğime değen parmağı ile titredim, küçük bir çığlık savurdum. Ölecektim şimdi. "Seni istiyorum!" dedim biraz bağırarak.
Çoktan gevşemiş hatta biraz eğilse, çıkacak olan kravatından tutup kendime çektim ve dudaklarına yapışmadan önce konuştum. "Seni içimde istiyorum, seni hissetmek istiyorum Barkın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa