⁵⁶

15.4K 1K 233
                                    

YA YİNE OTUNA DALMİSİM ZMXGSMGXMSGDJZG

Bİ VİDEO GORDUM GİZLİ ODA İCİN MİNECRAFT VİDEOSU BU ARADA

GİTTİM AYNİSİNİ YAPTİM GİZLİ GEVİT YAPTIMSNGSMSGSMSGSMSH

COK HAVALİYİM💅🤙🏻💪🏻

OF SNGXSMGDMSGSMZGZ

BU ARADA BOLUM SONU DİCEM DİGER SMUTUN NE ZAMAN OLDUGUNU

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalaaaar 💗




⁵⁶


"Çok güzel olmuş!" dedim çilekliden bir kaşık daha alırken.

Limonluyu tatmıştım ve düşündüğüm gibi ekşi bir tat almıştım. Böğürtlenliyi de tatmıştım, güzel gelmişti ama garip de gelmişti. Şimdi de çilekliyi tatmıştım. Ve düşündüğüm gibi enfesti.

Zaten en sevdiğim çilekliydi.

Atalay "Demiştim size." diyince Barkın elindeki çatalı almış ve yediğim limonlu cheesecake diliminden bir kaşık alıp ağzına atmıştı.

"Gayet de güzel." diyince Ceyhun da onun elinden çatalı almış ve böğürtlen'li dilimden almıştı. "Benimki de gayet güzel." demişti ve hemen ardından ikisi de bana bakmıştı.

Barkın "Gerçekten sevmediğine emin misin yavrum?" diyince "Hayır, yani, güzeldir elbet ama ben tatlı istedim. Limon ekşi. Ekşi tatlı olmaz bence." dedim.

Barkın tatlıya baktı ve başını olumlu anlamda salladı. Yüzü düşmüştü. Ceyhun "Peki ya benimki?" dedi. Ona baktım ve "İlk defa denediğim için garip geldi ama güzel bir tadı var." dedim.

"Yes!" diyip bağırdı Ceyhun. Atalay elini Barkın'ın sırtına koyup birkaç kez vurdu ve "Bir dahakine." dedi.

Barkın, Atalay'a baktı ve "Öyle." dedi. Ayağa kalktı ve "Ben bir telefon görüşmesi yapacağım." diyip odaya gitti.

Ofladım ve ikiliye baktım. "Siz burada bekleyin, ben geleceğim." dedim ve bende ayağa kalktım. Atalay arkadan gülerken odaya gittim. Kapıyı açtım ve içeri girip örttüm.

Yatakta oturup yere bakan Barkın başını kaldırdı ve bana baktı. "Yavrum?" dedi. Ona ilerledim ve kollarımı omzuna koyup kucağına oturdum. Anında ellerini kalçama koyarken "Bir şey mi oldu?" diye sordu.

"Kalçan mı acıyor, krem sürelim mi?" dedi. "Seni çok seviyorum." diyince gözleri irileşti. "Seninle belki de fazla ilgilenmiyorum ama bunu kasıtlı yapmıyorum. Seni gerçekten çok seviyorum Barkın." dedim ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.

"Yavrum benim. Bende seni çok seviyorum. Sadece... Diğer ikisi durmadan bir şeyler yapınca ve bende onların arasında pek parlamadığım için kendimi değersiz hissettim. Bir de sen durmadan diğer ikisiyle konuşup vakit geçirince..." diyince his yanaklarına aynı anda vurdum iki elimle.

"Düşündüğün gibi değil, ben seninle de konuşuyorum. Sadece diğer ikisi öne atılıyor biraz daha. Sen de öne atılmalısın ama artık gerek yok, seninle de daha fazla konuşacağım!" dedim.

Gözlerim dolarken "Fark etmeden yaptıklarım için çok özür dilerim Barkın." dedim. Dudak büzdüm ve "Çok seviyorum seni!" dedim.

Güldü ve dudaklarıma öpücük kondurdu. "Çok mu seviyorsun beni?" dedi. "Çok seviyorum seni." dedim. "Ne kadar çok?" dedi. Dudaklarına öpücük kondurdum ve "Sonsuzluk kadar!" dedim.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin