Bebeklerim benimBiraz yağcılık yapıyım de gönlünüzü alım KDGSMGDSMGDMSGX
Taslaktaki son bölüm bu bölüm aslında atmicami yazicaktim ama sonra dedim atım dedim ama sonra oyuna daldım sonra geldim ama....
TMXSGSMJSMGSJHSNSH
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar 💗
⁵⁸
Araba sesiyle cama baktım. İçeceğimin son kalan yudumunu da içtim. Arabayı park ettikten sonra üç tanıdık kişi indi. "Geldiler!" dedim büyük bir sevinçle
Ayağa kalktım. Serkan da ayağa kalktı. İçeri giren üçlüyle herkes buraya baktı. Ceyhun maske ve şapka da takmıştı. Hızla kollarımı açtım. Ceyhun "Sincabım?" diyip sımsıkı sarıldı bana. Güldüm ve kollarımı boynuna doladım.
Serkan elini uzattı ve "Merhaba, ben Güney'in özel hocası Serkan." dedi. Barkın uzattığı eli tuttu ve "Güney'in sevgilisi Barkın." dedi. Başını bastırarak söylemişti. Kıskanmışlardı salak gibi.
Atalay elini tutmadan sert bir sesle "Atalay." dedi. Serkan başını salladı. Ceyhun geriye çekildi ve maskenin üzerinden alnıma öpücük kondurdu. Sonra Serkan'a baktı ve "Ceyhun." dedi.
Atalay hızla eğildi ve çenemi öptü. Gülümsedim kocaman. Barkın da burun ucumu öptü. Serkan "Otursanıza." diyince Barkın "Hiç gerek yok." demişti. Ceyhun "Sincabımızı almaya geldik." dedi. Serkan derin bir nefes verdi ve "Duru'nun abisi Mesut'a aşığım." dedi.
Gözlerim irileşirken dördümüz de aynı anda "Ne?!" dedik. Kollarını göğsünde birleştirdi ve bana baktı. "Duru'nun evinde çalışma odası var diye çalışalım dedim. Sende afedersin ama aptal gibi yedin." diyince "Ne, nasıl?!" dedim.
Ceyhun saçlarımı okşamaya başlamışken Serkan devam etti. "Kendisi heteroyum diye ortalıkta geziniyor ama sana aşık. Bende seni göreyim, seni niye seviyor anlayayım diye aklımdaki her şeyi sordum." dedi. Barkın "Mesut'u öldürmeli miyim?" diyince koluna vurdum.
"Yani, sen Mesut abiye aşıksın ama Mesut abinin bana aşık olduğunu söylüyorsun ve Mesut abinin beni ne için sevdiğini anlamak adına bugün bana öyle sorular sordun?" dedim. "Aynen öyle." dedi. Gülümsedim ve "Sana yardım etmemi ister misin?" diye sordum.
Atalay "Yavrum, Mesut köpeğine güvenmiyorum. Her an onu kenara atıp sana sulanabilir." dedi. Ceyhun da başını salladı ve "Biz sana başka hoca bulalım." dedi. Hızla başımı olumsuz anlamda salladım.
Mesut abiyle yakışırlardı. Boyu da kısaydı Mesut abiden. Yapardık biz Duru'yla bunları. "Gerçekten mi?" dedi sevinçle. Başımı salladım. Hızla elimi tuttu ve "Çok minettar olurum!" dedi. Barkın hızla ellerimizi tuttu ve ayırdı.
Atalay beni belimden tutup geriye çekti. Ceyhun da önüme geçti. "Ya, sakin olsanıza!" dedim ve aradan sıyrıldım.
Sanki beni düşmandan koruyorlardı!
"Tamam, sen bizi ders çalıştıracaksın biz de seni Mesut abiyle yapacağız!" dedim. Hızla elimi yeniden tuttu ve "Size indirim de yapacağım!" dedi. Ceyhun hızla elimizi ayırdı ve "Elini tutmadan konuşamıyor musun sen?" dedi.
Güldüm. Serkan ofladı ve "Yemedim sevgilini. Tipim değil." diyince Atalay "Tipin olsaydı emin ol, daha farklı şeyler olurdu." dedi. Barkın da "Çok şükür." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa