Ben geldiiiim ve ve ve68 İNCİ BOLUM DER SUSARİM ARKADASLAR
BEN DAHA DA BİSİ DEMEM
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar 💗
⁶⁵
"Yani şimdi gerçekten bunları yapacak mısın?" diye sordum. Başını salladı Serkan. "Hiç olmazsa, yine de kabul etmezse yatak arkadaşı olmayı teklif etmekten başka şansım yok. Ben yatak arkadaşı ayağına alırım aklını onun." dedi.
Güldüm ve başımı olumsuz anlamda salladım. Deliydi bu adam! Mesut abi'yi illa elde edecekti. Tabi aptallık bendeydi. Ne diye yardım edeceğim demiştim ki?!
Ders çalıştırmıyordu bizi. Ne biçim hocaydı ya bu?!
Bana baktı üçlü. "Tamam ya tamam." diyip ayağa kalktım. Resmen planın başlaması için benim atak yapmam gerekiyordu.
Odadan çıktım ve merdivenleri indim. "Mesut abi!" diye bağırınca Ceyhun "Sincabım?!" diye bağırdı. Salona geldiğimde tavla oynayan Barkın ve Mesut abi görüş acıma girdi.
Yutkundum ve satranç oynayan Ceyhun ile Atalay'a baktım. Dörtlünün de bakışları bendeydi.
Barkın "Bir sorun mu var?" desede Mesut abi bana gülümsedi ve "Söyle fındığım." dedi. Atalay elindeki satranç taşını kırarcasına satranç tahtasına vurdu. Mesut abi ona baktı ve sırıttı.
Kavga çıkacaktı. Yutkundum ve hızla "Şey, bizim yukarıda beynimizi çalıştırmaktan kan şekerimiz düştü." dedim. Dörtlünün odak noktaları yine ben oldum.
Aslında yalan söylemiyordum. Plan yapmakta beyin çalıştırmaktı.
Atalay hızla ayağa kalktı ve "Ne çekti canın, söyle yapayım bebeğime." dedi. Kocaman gülümsedim ve ona ilerledim. Mesut abi derin bir nefes verdi ve ayağa kalktı. "Benden istedi." dedi Atalay'a bakıp.
Barkın yanlarına varınca elimi tuttu ve "Satın da alabiliriz." dedi. Ceyhun da Mesut abi'ye güldü ve "Sevgilileri varken senden niye istesin?" dedi. Eğildim ve Barkın'ın saçına öpücük kondurdum hızla.
Yeniden dikleştim ve ellerimi Barkın'ın saçlarına koyup Mesut abi'ye baktım. Mesut abi, Ceyhun'a baktı ve "Belki de duyguları değişmeye başlıyordur?" dedi alttan imayla.
Atalay "Silerim seni." dedi bir anda. Hızla Atalay'ın kolunu tuttum ve "Atalay." dedim. Keskin bakışları beni buldu. Anında bakışları yumuşadı, göz bebekleri büyüdü.
"Kavga yok dedim." diyince saçlarıma öpücük kondurdu ve "Peki." diyip elini belime koydu. "Ne istiyorsun yapayım?" diyince "Gerek yok, Mesut abi yapar." dedim.
Mesut abi keyifle gülerken Ceyhun bir şeyler geveleyip oturdu. Barkın küçük bir küfür savurdu, Atalay'ın ise yüzü düştü anında.
Mesut abi'ye baktım. "Ne istiyormuş fındık?" dedi. Kocaman gülümsedim ve "Meyve suyu varsa alabilir miyiz? Bir de kurabiye varsa güzel olur." dedim.
"Gel bakalım." diyince Atalay'dan ayrıldım ve hızla peşinden gittim. Üçlünün kıskançlık krizine girdikleri on metre ötede belliydi ama şuan plana uymalıydım.
Plana göre Mesut abi'yi Serkan abinin üzerine itmeliydim. Evet, onca saat mal gibi bunu düşünmüştük. Üzerine içecek dökülünce Serkan bir şeyler yapacaktı. Ve tahminlerine göre lavaboya beraber gideceklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa