⁴⁹

15.7K 1K 394
                                    


Mukkemmel bı haberle geldim

Çok ciddiyim

ARKADASLAR BİZİM DORTLU SONUNDA İSİ OİSİRİYO

53 YA DA 54'UNCU BOLUM GİBİ HEMDE

SONUNDA O GOT ELDEN GİDİYOR

GERİ SAYİMA BADLAYİN BUGUN SAKASİZ GİDİYOR MDHSMDHSMHDMSHSNDHXNXG

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalaaaaar 💗🧚🏻‍♀️





⁴⁹


"Ya sen yine mi ağlıyorsun yavrum?!" dedi Barkın hızla kalabalık arasından bana gelirken. Duru sırtıma vurmaya devam ederken konuştu ve "Gidiyorsunuz ya siz, sizi bir sene okulda göremeyecek diye ağlıyor." dedi.

Ceyhun "Sincap!" deliye bağırıp kenardan gelirken başımı kaldırdım ve Barkın'a baktım. "Gitmeyin, lütfen!" dedim. İstemeden ağlıyordum. Sanki onları bir daha görmeyecekmiş gibi hissediyordum.

Barkın hızla belimden tuttu ve kendine çekip sarıldı. Yüzünü boynuma gömdü, yüzümü boynuna gömdüm. Ceyhun "N'oluyor?" derken dudaklarımdan bir hıçkırık kaçtı.

"Atalay haklıymış sen harbi bebeksin yavru ceylan." dedi Barkın boynuma öpücük kondururken. Ceyhun elini saçlarıma koydu ve saçlarımla oynamaya başladı.

Geriye çekildim, göz yaşlarım durmuştu. "Gidecek misin yani?" dedim Barkın'ın gözlerine bakıp. Duru kenardan mevzuyu kısaca Ceyhun'a anlattı. Ceyhun "Sincabım!" dedi. Ona baktım.

Elini yanağıma koydu ve yanağımda ki göz yaşlarını silmeye başladı. "Sincabım, bizde gitmek istemezdik ama mecburuz." dedi. Ona baktım ve yeniden ağlamaya başladım. Koluna vurdum ve "Ama artık sizi göremeyeceğim!" dedim.

Ceyhun gerginlikle hızla "Söz okul çıkışlarında seni alacağız hatta ve hatta bizde kalırsın her zaman. Damla annem'den alırız izin." dedi. Göz yaşlarım dinerken Atalay "Bebek?" dedi. Ona dönmeden hızla "Söz verin." dedim. "Okul çıkışlarında beni alacaksınız!" diyince Barkın gülüp "Söz!" demişti. Ceyhun da "Söz!" diyince Atalay'a döndüm.

"Sende söz ver!" dedim. Atalay kenardaki Barkın'a baktı. Barkın başını salladı evet demesi için. Atalay güldü ve eğilip alnıma öpücük kondurdu. Sonra yanağımda kalan birkaç göz yaşı damlasına öpücük kondurdu.

Bedenim titrerken geri çekildi ve "Ne olduğunu bilmiyorum ama bilmediğim bu şeyin sözünü veriyorum. Söz, elimden gelenin en iyisini yapacağım hatta." Güldüm ve "Barkın sana anlatır." dedim.

Duru elini Güneş'in beline koydu ve Güneş'e baktı. Güneş'in yanakları anında kızarırken hızla "Bir yere mi gitsek?" dedi.

Ona döndüm ve başımı salladım. "Evet bir yere gidelim." dedim ve hızla yeniden Atalay'a döndüm. Takdir belgemi gösterdim ve "Bak!" dedim 'a'ları uzatıp. Güldü.

Barkın "Takdir mi aldın sen?" diyince hızla ona gösterdim bu sefer karnemi. Ceyhun "Kaçla geçtin?" diyince "Seksen dokuzla, hocalar davranışlarımdan dolayı sözlüleri düşük verdi." dedim ve bu sefer karnemi ona gösterdim.

Ceyhun elini saçlarıma koydu ve karıştırdı. "Olsun, aferin akıllı Sincap!" dedi. Barkın da elini yanağıma koydu ve yanağımı okşadı. Kendimi oyuncak bebek gibi hissettim. Yüzümde kocaman bir gülümseme oluşurken Barkın "Babacıkların takdir aldığın için sana hediye almalı." dedi.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin