⁹⁰

12.8K 714 85
                                    

Medyadaki şarkı ile okunması önerilir.

Ay bölüm atmayı unutuyodum az kalsın JDGMSGSMSGSMSGMSGD

BALLİ BOLUMUN SON KİSMİ

SABAH UYKUKU UYKUKU YAZDİM

BASİM AGRİYO ATESİM VAR AAAAAAAG

BİDE CUMA KARNE GUNU ALLAHİN CEZASİ OF

AMA ORDAN SİNEMAYA GİTCEM WİAHAHAHHA

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar ballarım🍯



⁹⁰

Bir anda Atalay beni ters çevirdi. Beklemediğim için küçük bir çığlık atarken "Yeterince genişledi." dedi.

Hızla başımı yana çevirdim ve arkadan ona baktım. Eline bal kavanozunu aldı ve gözlerini bana çevirdi. Gözlerindeki harareti gördüm.

Delirmiş bir adamın gözleriydi bunlar. Biliyordum, beni yiyecekti!

Bakışlarım Barkın'a gitti. Aynı gözler onda da vardı. Ceyhun'a baktım. Üçünde de aynı olan bu gözler beni korkutmaya başlamıştı.

Ölmek için daha çok gençtim!

Atalay elindeki bal kavanozunu erkekliğine dökünce ağzım açıldı. Barkın bundan fırsat bildi ve hızla yatağa geçti, önüme oturdu ve ellerini saçlarıma koydu.

Ceyhun, Atalay'ın yanında kaldı.

Atalay "Kayganlaştırıcı gibi düşünebilirsin bal." dedi. Bedenim ateşler içinde yanarken Barkın elini deneme koydu ve yüzümü kendisine çevirdi.

Bakışlarımı Barkın'ın yeşil gözlerine çevirdim. Yakışıklı prensim... Bakışlarım önümde Eyfel kulesi gibi olan erkekliğine gitti. Bu sırada Atalay arkadan kalçalarımı iki yana ayırmıştı.

Bedenim ateşler içinde yanarken Barkın ballı elini erkekliğine sürdü ve iki kere çekti. Onun da erkekliği bal kaplanmıştı.

Gözlerim onlar gibi kararırken bakışlarımı Barkın'ın aldığı zevkten kızarmış yüzüne gitti. Ve tam bu sırada Atalay erkekliğini girişime yasladı.

Gözlerim irileşirken Barkın sırıttı ve baş parmağını dudaklarıma getirdi, alt dudağımı okşadı.

Atalay "Özür dilerim bal." dedi ve bir anda kendini prostatıma doğru kökledi. Gözlerim titreyip yaşarırken ağzım kendiliğinden açıldı ve dilim dışarı çıktı.

Ceyhun kalçama şaplak attı ve ben, Atalay'ın daha yeni girmesine rağmen boşaldım. Sonunda çığlık attığımda Ceyhun güldü ve kalçama öpücük kondurdu.

"Sakin ol Sincap, daha çok erken." dedi. Atalay da inledi ve "Kasma kendini bal." dedi. İçim ıslaktı baldan dolayı. Atalay'ın erkekliğini, içim kaygan olduğu için daha garip hissediyordum.

Barkın iki parmağını ağzıma koydu ve dilime sürttü. Yavaşça emmeye başladım. Atalay kendini geriye çekti, titredim ve inledim. Erkekliği ve içim kaygan olduğu için çok rahat hareket ediyordu.

Ceyhun'un kalçamı ısırmasıyla dudaklarımdan bir "Ah!" kaçtı. Barkın ellerini çıkardı ve "Uyumadan önce süt ister misin?" dedi. Bu lafına güldüm.

Ama tam o sırada Atalay kendini içime itti. Prostatıma çarpan şeyle çığlık attım. Bu his... Uzun zaman olmuştu.

Belim yay gibi gerilirken Barkın'ın erkekliğini tuttum ve başına öpücük kondurdum. Elimin altında titredi. Dudaklarımı araladım ve başını ağzıma aldım.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin