Medyadaki şarkı ile olunması önerilir.
Ben sanki bı bölüm atmayi unutmuşum yiahhh
Çok kızmayın ya ben küçük bir kızım👉🏻👈🏻
ZARARSİZİM ZARARSİZİİİM
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar ballar 💗
⁸⁵
"Ah Ceyhun!"
Boynumu emmesi yetmiyormuş gibi göğüslerimle oynuyordu. "Ceyhun, d-dur!" dedim çünkü şuan boşalacak gibiydim. Uzun zaman olmuştu. En azından ben öyle hissediyordum.
Ve şuan çok hassastım!
Ceyhun geriye çekildi ve üzerimdeki okul gömleğini hızla iki tarafından tuttu ve çekti. Gömleğin düğmeleri etrafa giderken "Ceyhun!" diye bağırdım.
Elbette yedeği vardı ama böyle yapmamalıydı!
"Kendimi daha fazla tutacağımı sanmıyorum." dedi ve hızla eğilip göğsümü bir bebek gibi emmeye başladı. Dudaklarımdan inleme kaçarken okulda olmamız gerçeği beni daha da yükseltiyordu.
Sanki herkes bizi izliyormuş gibi hissediyordum. Bu yüzden ellerimi dudaklarıma götürdüm. Ceyhun boştaki eliyle diğer göğsünün ucunu sıkıp döndürünce gözlerimi kapattım ve derince inledim.
Erkekliğini deliğime bastırınca gözlerim irileşti ve ağzımda ellerimin olmasına rağmen yüksek sesle inledim. Delirecek gibiydim!
Gözlerim geriye kayarken Ceyhun pantolomun üzerinden erkekliğime dokundu ve yavaşça sıktı. "Ah, Ceyhun!" dedim adını inleyip.
Dudaklarını geriye çekti ve "Bir şey mi istiyorsun?" diye sordu. Hızla yakasından tuttum ve kendime çektim. Dudaklarına yapışınca anında dilini dudaklarımdan içeri yolladı.
Dillerimiz birbirine temas ederken yavaşça geriye çekildim ve "Sok artık." dedim. Gözleri kısılırken sırıttı ve "Neyi?" dedi.
"Oyun oynama benimle!" dedim pantolonumu tek eliyle aşağı indirirken. "Bana ne istediğini söylemen gerek Sincabım." diyince "İçime gir Ceyhun. İçimde istiyorum seni. Hissetmek istiyorum." dedim.
Göz bebekleri büyürken geriye çekildi ve "Siktir." diye fısıldadı. Altımda kalan son kumaşı da çıkarıp kenara koydu ve hızla eğildi. Ben daha ne olduğunu anlamazken beni ters döndürdü.
Gövdem öğretmen masasındayken bacaklarım masadan arkaya sarktı. Ve bacaklarım yere değmediği için garip hissediyordum. "Ceyhun?" dedim bedenim yanarken.
Kalçama ellerini koydu ve iki yana ayırdı. Gözlerim irileşirken başımı kaldırdım. Dilinin deliğime değmesiyle kollarımı önüme uzatıp çığlık attım.
Dilini deliğimin çevresinde gezdirmesiyle dilimi dışarı çıkardım. Daha fazlasına ihtiyacım vardı.
"İçine, içime..." dedim nefes nefese. Aklım yerinde değildi. Çoktan içmeden sarhoş olmuştum.
Ceyhun bu dediğimi yapıp his dilini içeri yolladı. Bedenim titrerken bir bacağımı katlayıp masaya kaldırdım böylece ona resmen alan açmıştım.
Deliğini biraz daha itti ve içimde duvarlarıma değdirmeye başladı. Ellerim yumruk olurken dudaklarıma salyam akıyordu. Deli gibi hissediyordum. Bu his...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa